Марафон-тусовка: Як в Зеленського вирішили всіх перехитрити

Офіс президента придумав пресконференцію у Kyiv Food Market

Марафон-тусовка: Як в Зеленського виріши…

Володимир Зеленський сьогодні проведе марафон з пресою у Kyiv Food Market – модному київському місці з музикою, їжею і постійною тусовкою. Формат досить цікавий: групи з 7-10 журналістів підходитимуть до президента і матимуть по 30 хвилин на розмову. Всього ж акредитовано було понад 300 представників ЗМІ, тобто марафон має тривати не менше 10 годин. 

За очікуваннями, це буде найбільш масштабна пресконференція українського президента в історії. Справді, стільки часу на спілкування зі ЗМІ на день ще ніхто не витрачав. Для Зеленського пресконференція стане першою відкритою, оскільки раніше він всіляко уникав тривалих розмов зі ЗМІ, тікав до дітей після підписання формули Штайнмайєра, кидаючи журналістам загальні відповіді на важливі питання, давав інтерв'ю актору Боклану, присвячене 100 дням, і так далі. От тільки є в цьому всьому кілька "але". І схоже технологи Зеленського вловили правильну нагоду та формат спілкування в той момент, коли потрібно розрядити суспільство. 

Що ж важливо розуміти. 

По-перше, спілкування, як ми вже говорили, пройде у дуже модному, тусовочному місці. Відповідно, атмосфера "туси" зіграє свою роль. Володимир Зеленський вкотре продемонструє себе молодим, модним і креативним президентом. Потрібно розуміти, що формат группи із 7-10 журналістів і 30 хвилин на питання автоматично означає, що глибокої розмови не вийде. Бо умовно виходить, що на питання-відповідь у кожного є 3 хвилини. Хтось, можливо, питання не поставить. Але чи можливо розкрити болючі теми про формулу Штайнмайєра, про можливу здачу українських інтересів, про відсутність обіцяних посадок, поведінку і можливість звільнення Андрія Богдана, кадрову політику в регіонах, в РНБО, ринок землі, тарифи та чимало іншого за такий короткий час? Навряд. Швидше за все, технологи Зеленського це прекрасно розуміли, тому і обрали такий формат, щоб всіх перехитрити. 

По-друге, пресконференція була потрібна Зеленському. Бо після початку акцій "ні капітуляції", приїзд націоналістів-ветеранів в Золоте, конфлікти із поліцією, виходу людей на Майдани в різних містах, складалося враження, що президент наляканий. Так, він зробив звернення з телевізора. Але віртуальний президент подобається далеко не всім. Банкова також кинула на ефіри десант спікерів – Пристайка, Яременка, які пояснювали, чому зради нема. Ще раніше там спробували поговорити в ОП з блогерами-порохоботами, але не спрацювало. Тому зараз необхідно розрядити ситуацію. Картинка відкритого спілкування, причому тривалого і дуже красивого, в атмосфері модного місця – це те, що народ подивиться і вкотре скаже: який він молодець, нічого не боїться. Принаймні, так думають в ОП. Особливо важливо, що це відбудеться напередодні 14-го жовтня, коли в Києві збереться масова акція проти капітуляції за участі ветеранів АТО. І ОП перехопить ініціативу в опозиції. 
 

По-третє, від Зеленського пресконференція стане геніальною рекламною акцією Kyiv Food Market. Алекс Купер та Михайло Бейлін можуть бути щасливими і підраховувати майбутні доходи.

В той же час, попри ідею з проведенням марафону в Kyiv Food Market, приватному місці, між іншим (цікаво, скільки це коштує), ось таке тривале спілкування чимось нагадуватиме марафон Путіна. Який також полюбляє чимало годин говорити зі ЗМІ та народом. Зеленський поки що в народ не пішов,а чи стануть такі пресконференції традицією, як у північного сусіда – побачимо з часом.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook