Ємець, Криклій і Уманський – основні кандидати на відставку з Кабміну Шмигаля, – ЗМІ

Міністр охорони здоров'я Ілля Ємець, міністр фінансів Ігор Уманський, міністр інфраструктури Владислав Криклій можуть найближчим часом покинути уряд

Про це пише Апостроф з посиланням на свої джерела.

Видання нагадало, що Ілля Ємець нібито повинен написати заяву на звільнення за власним бажанням, при цьому на його місце вже ніби узгоджено ексголову Одеської обладміністрації Максима Степанова. Ключове питання до нього - "це занадто швидкі темпи повернення тіньових схем закупівель ліків, про що говорили громадські активісти". "Окрім того, йому також планували закинути мляву невиразну роботу щодо підготовки країни до піку епідемії коронавірусу", - зазначають журналісти.

Однією з версій причин майбутньої відставки Ігоря Уманського може виявитися скорочення витрат на "велике будівництво", яке заплановано у змінах до бюджету на 2020 рік. Окрім того, Уманський може поплатитися кріслом за бажання відновити на дорожньому будівництві старі схеми, пише видання. Зокрема, за його даними, в 2014-2015 роках саме Уманський, який займав тоді посаду першого заступника міністра фінансів, нібито разом з першим заступником голови "Укравтодору" Євгеном Барахом організував схему збору певної частини виділених з бюджету коштів на дорожнє будівництво.

Від Мінфіну в ній, за даними джерел, також був задіяний Олег Мельник, якого потім було "переведено" в "Укравтодор" директором департаменту фінансів. Мельника Уманський у березні 2020 року призначив своїм заступником. Сьогодні шляховики стверджують, що вже почали отримувати натяки щодо необхідності знову сплачувати цей корупційний "податок" за право працювати в галузі і отримувати гроші за вже виконані роботи.

Що стосується міністра інфраструктури Криклія, серед претензій до нього - небажання або нездатність подолати корупцію в "Укртрансбезпеці", розростання схем тіньової оренди в морських портах, побори з моряків, які стягує Адміністрація морського і річкового транспорту, відсутність будь-яких істотних зрушень у питанні реформування "Укрзалізниці".

За останні кілька днів Криклій став ще й фігурантом кількох скандалів. По-перше, журналісти виявили так званий "тіньовий офіс" міністерства інфраструктури в Рильському провулку, з якого, як виявилося, й відбувається управління всіма тіньовими потоками в галузі. Керує офісом, за даними ЗМІ, один юрист - Павло Шевченко - близький соратник Криклія.

По-друге, народний депутат Олександр Дубинський оприлюднив повістку про виклик Криклія на допит у скандальній справі про незаконну сертифікацію іномарок. За фабулою справи, імпортери, будучи в можливій змові зі співробітниками Сервісних центрів МВС (Криклій очолював Головний СЦ до призначення в міністерство) організували незаконну сертифікацію і реєстрацію декількох тисяч мексиканських Volkswagen Golf після "дизельгейта" в США. Партнером Криклія у цій схемі, за словами Дубинського, був все той же Павло Шевченко.

За інформацією з оточення міністра, уникнути відставки він збирається завдяки близьким зв'язкам з головою фракції "Слуга народу" в парламенті Давидом Арахамією.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme