Як вести Instagram-сторінку? – поради експерта на STEM is FEM

Можливості, які надає глобальна мережа розширюються щодня. За статистикою, 91% сучасних роботодавців переглядають сторінки претендентів на вакансії у соціальних мережах. А 80% роботодавців відповіли, що рекрутинг у соцмережах допоміг їм знайти пасивних кандидатів

Як вести Instagram-сторінку? – поради ек…

Як підвищити свої шанси отримати роботу мрії чи перемогти у конкурсі на вакансію волонтера чи безкоштовну грантову навчальну програму, "прокачавши" свою сторінку в Instagram, розповідав освітній проєкт STEM is FEM. Спікерка проєкту, піар-менеджерка IT-компанії Gamingtec – Оксана Куянцева.

Персональна сторінка може розповісти дуже багато про свого власника. Показати зацікавленість людини у профільній сфері, її вмотивованість, рівень соціальної активності, інтереси, освітні та робочі успіхи. Якщо ви бажаєте продовжувати ділитися розважальним, несерйозним чи приватним контентом із своєю аудиторією, краще завести одночасно дві сторінки – одну для друзів, іншу для професійного використання. Перш за все у робочому, "серйозному" акаунті слід вказувати своє справжнє ім’я та прізвище, розповіла спікерка. А також ставити фотографії на аватари якщо не однакові, то принаймні, схожі, у всіх соцмережах.

"Акаунт в Instagram стає першим кроком до професії коли перетворюється на особисту "ліфтову" презентацію. Це коротка презентація, на яку у вас не більше 30 секунд чи 100 слів. У варіанті Instagram я б назвала її, навіть, scroll-презентацією. Рекрутери або жюрі, що продивляються акаунти претендентів, також зазвичай не витрачають більше, ніж півхвилини на те, аби зробити висновок про її власника. Оцінюються, в першу чергу, професійний досвід людини, її цінності, зацікавлення, захоплення, коло спілкування, корисні або шкідливі звички, чим людина може бути корисна. Тож головний висновок із цього – ваш контент має представляти вас у вигідному світлі, продемонструвати вашу відповідність бажаній вакансії. Важливо акуратно оформити біографію, висвітлити свої освітні здобутки: участь в олімпіадах, хакатонах, волонтерську діяльність, корисні звички тощо", – розповіла Оксана Куянцева.

Натомість, додає експертка, уникати треба порожнього профілю. Він створює враження соціально пасивної людини, в той час як майже кожен керівник проєкту націлений на його популяризацію через його учасників. Також необхідно провести моніторинг свого контенту на предмет суперечностей із цінностями потенційних партнерів. Наприклад, подаючись на проєкт із захисту тварин, не варто мати в акаунті фотографії у хутрі, чи м’ясну їжу, якщо ви хочете влаштуватися у веганський ресторан.

"Більш загальним правилом є так зване "grandma-approved". Не варто публікувати те, що б ми не хотіли, аби про нас дізналася наша бабуся, усе, чого ми трішки соромимося. Кожного разу, коли ви сумніваєтеся у тому, чи варто щось публікувати – уявіть, чи показали би ви цей допис своїй бабусі. Якщо б вона була проти чи похмуро подивилася на вас – то цей контент публікувати, звісно, не варто", ­– зауважила експертка.

STEM is FEM – благодійний освітній проєкт, що допомагає українським дівчатам здобувати технічні спеціальності та бореться із ґендерними стереотипами у STEM-сфері (Science, Technology, Engineering and Mathematics) — наука, технології, інженерія та математика). Переглянути вебінар повністю та знайти більше безкоштовних заходів можна на офіційному сайті STEM is FEM або на сторінці у Facebook.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme