Тимчасовий менеджмент УЗ вже три місяці ігнорує проблему розподілу напіввагонів, - президент "Укрметалургпрому" Каленков

Тимчасовий менеджмент ПАТ "Укрзалізниця" вже третій місяць поспіль ігнорує доручення прем'єр-міністра Володимира Гройсмана розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі

Тимчасовий менеджмент УЗ вже три місяці…

Про це заявив президент Об'єднання підприємств "Укрметалургпром" Олександр Каленков, слова якого наведено на веб-сайті асоціації, пише uaprom.info.

"Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман ще в серпні поставив керівництву УЗ завдання розібратися в системі розподілу вантажних вагонів і ліквідувати корупційну складову в цьому процесі. Однак УЗ вперто ігнорує не тільки вимоги промисловців, але й протягом трьох місяців не виконує розпорядження Голови уряду", - сказав він.

За словами О. Каленкова, тимчасовий менеджмент на чолі з в. о. голови правління Євгеном Кравцовим не зацікавлений змінювати роками вибудовувані "схеми".

"Вони для себе вирішили, що мантра "лібералізація" (за якою стоїть намір підняти тарифи на послуги перевезень у напіввагонах, де УЗ займає монопольну позицію) дозволить відвести увагу бізнесу та влади від зловживань у сфері розподілу вагонів. Ми не зупинимося і будемо і далі звертати увагу на цю гостру проблему, оскільки "Укрзалізниця" за гроші всіх вантажовідправників купує нові вагони, а користуватися ними, на думку тимчасового менеджменту УЗ, мають право лише обрані", - зазначив голова "Укрметалургпрому".

Зокрема, незважаючи на те, що в листопаді середній показник забезпечення підприємств ГМК напіввагонами ЦТЛ склав 29%, цілий ряд ключових підприємств галузі, як і раніше, забезпечені госпарком напіввагонів УЗ на рівні, який не перевищує 10% ("Запоріжсталь" – 4%, Новотроїцьке рудоуправління - 6%, "Укрмеханобр" – 9%), а забезпечення ще кількох комбінатів ледь дотягло до 15%.

"Як ви вважаєте, чи можуть ці підприємства в таких умовах функціонувати стабільно? Я впевнений, що ні! УЗ просто не залишає їм шансів вчасно виконувати замовлення по відвантаженню продукції і гідно конкурувати на ринку", - підкреслив О. Каленков.

Він також додав, що, враховуючи масштаб діяльності УЗ, на яку припадає до 40% ринку напіввагонів України, така практика вкрай негативно впливає на діяльність окремих підприємств і цілих галузей, в т. ч. стримує економічне зростання в Україні.

"Вирішити проблему зловживань у питанні розподілу парку напіввагонів УЗ, яка займає монопольне/домінуюче становище на ринку напіввагонів України, може рівномірний розподіл вагонів серед вантажовідправників на рівні ринкової частки таких списків (не менше 35%). І ми будемо методично і послідовно домагатися встановлення справедливого підходу до забезпечення вантажовідправників України. І в черговий раз закликаємо Євгена Кравцова приділити увагу вирішенню даної проблеми, чим довести свою готовність проводити необхідні зміни в УЗ в інтересах всіх учасників ринку", - констатував А. Каленков.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme