УЗ виплатила $550 пасажиру, який спізнився на літак через поломку "Бориспільського експреса"

Українцю Даніелю Беккеру, який спізнився на літак через поломку нового експреса "Київ-Бориспіль", повністю компенсували вартість квитка

Про це Беккер повідомив у коментарі Громадському, інформує Depo.ua.

За словами Беккера, з ним після інциденту зв'язалося керівництво Укрзалізниці та пообіцяло повністю компенсувати всі витрати.

"Я ночував у друзів біля метро "Вокзальна". От чому і вирішив їхати новим експресом... Після того зранку мені викликали машину до дому, привезли до Укрзалізниці. Я написав заяву і мені видали повну вартість квитка у гривні за курсом продажу. Я їх обміняв на 550 доларів. Потім машина з водієм, яку виділила УЗ, відвезла мене до аеропорту. Тепер я чекаю на виліт", – зазначив українець.

Він сказав, що через цю затримку пропустив один робочий день, "проте враховуючи обставини, на роботі зрозуміли".

Беккер працює в Австралії. З Києва він летів туди через Доху (Катар). Квиток на пересадку йому також змінили.

Швидкісний експрес із Києва до аеропорту "Бориспіль" зламався наступного дня після його запуску. Єдиним пасажиром, який через це спізнився на рейс, став українець, що працює в Австралії.

Нагадаємо, 1 грудня зламався швидкісний експрес між Центральним вокзалом Києва та Міжнародним аеропортом "Бориспіль" – Kyiv Boryspil Express.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme