"Укрзалізниця" зірвала відвантаження залізної руди з українських ГЗК на експорт, - нардеп
ПАТ "Укрзалізниця" не справляється з транспортуванням залізорудної сировини українських гірничо-збагачувальних комбінатів на експорт у зв'язку з браком локомотивів
- Головна
-
4 квітня 2017 16:55
Про це на своїй сторінці в соцмережі Facebook написав народний депутат, член комітету Верховної Ради з питань європейської інтеграції Олександр Вілкул, повідомляє Depo.ua з посиланням на "112-Україна".
"В Одеській області на під'їздах до портів відбувається черговий транспортний колапс: знерухомлені 50 складів через те, що УЗ не вистачає локомотивів. Обіцяні поліпшення, у т. ч. в частині ремонту парку локомотивів, так і залишаються порожніми обіцянками. І навіть існуючий ресурс не використовується з розумом. Ім'я цій біді – безгосподарність", - написав він.
За його словами, в даний час криворізьких ГЗК не можуть вивезти свою продукцію на експорт.
"За підсумками минулого зупинки руху (20 березня) безповоротно втрачено 15 вантажних складів (маршрутів) з рудою, за кордон не потрапили 55 тис. т залізорудної сировини. А це ні багато, ні мало 3,5 млн дол. валютної виручки, яких країна не дочекається. Тільки за вчора було недовантажено близько 30 тисяч тонн, сьогодні судячи з усього буде не менше. Це знову мільйони доларів недоотриманого валюти, в якій так гостро потребує Україна", - зазначив нардеп.
При цьому Вілкул вважає, що цей колапс був давно прогнозованим. "Бо корінь бід – погана керованість і викликає питання кадрова політика транспортного монополіста. Подібні катаклізми стали постійними супутниками призначеного в лютому 2017 року директора з вантажних перевезень УЗ Максима Кушнірчука, відомого своїми специфічними зв'язками з іноземним транспортним бізнесом і вмінням заробляти на всьому, що пов'язане із залізницею", - констатував він.
"Пам'ятником" цим заробітчанам у штаті "Укрзалізниці" є 50 знерухомлених складів на під'їздах до портів, до яких у "нових" і "високоефективних" топ-менеджерів з непристойно великими зарплатами просто немає діла. Тільки не треба нам таких "пам'яток". І менеджерів таких не треба. Заводи повинні працювати на максимум своїх можливостей, а не бути заручниками бардаку в залізничній монополії. До того ж за цей бардак нові менеджери з УЗ без докорів совісті просять заплатити підприємства через чергове підвищення тарифів. Але з таким сервісом тарифи треба не підвищувати, а знижувати, причому разом із зарплатами авторів цього бардаку", - підкреслив Вілкул.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 12:32 Стабільна, але складна, - Галущенко про ситуацію в енергосистемі
- 11:27Рашисти 4 травня атакували 113 населених пунктів та 110 об'єкт інфраструктури
- 10:50У Великодню ніч рашисти дронами вгатили по Дніпровщині (ФОТО) ФОТО
- 10:31Дитина та ще четверо дорослих постраждали у Харкові від нічної атаки ворога ФОТО
- 10:00 Ми віримо: у Бога на плечі – шеврон з українським прапором, - Зеленський у Великдень Відео
- 09:28 Майже сотню атак відбили ЗСУ на фронті 4 травня
- 08:32У ніч на 5 травня рашисти атакували Україну 24 дронами: Що відомо
- 23:50Донька Брюса Вілліса розповіла про стан невиліковно хворого батька
- 22:53ДТП у Варшаві: прокуратура повідомляє про загибель українців
- 20:08 В напрямку Авдіївки ЗСУ відбили майже два десятки штурмів
- 17:50"Українська команда" закликає віддячити захисникам, долучившись до Великоднього збору на дрони-літаки
- 17:03В Росії Порошенка оголосили в розшук
- 16:51 В Храмі Гробу Господнього зійшов Благодатний вогонь
- 15:34 На території України дотепер є понад 8 тисяч "московських" церков
- 14:45 Офіційно: Українцям за кордоном починають видавати паспорти
- 14:24У Хмельницькому змінили тривалість комендантської години
- 13:39У Криму призупинила роботу Керченська поромна переправа
- 13:12Кличко: Київ став містом-побратимом із іще одним європейським містом — Загребом
- 12:58У Запоріжжі посадовці стягували з фермерів "побори" за реєстрацію с/г техніки