Україна як бренд подорожчала на 40%

Цьогоріч вартість національного бренду України підвищилася на 39%, і він став третім серед тих брендів країни, які росли швидше за все

Такий висновок міститься у звіті про стан національних брендів, опублікованому міжнародною організацією Brand Finance, що оцінює вартість комерційних і національних брендів, повідомив на своїй Facebook-сторінці прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, передає Depo.ua.

"У звіті наголошується, що у 2016 році Україна продемонструвала відносну стабільність і користувалася меншою увагою  (негативною) засобів масової інформації, попри те, що її економіка залишалася вразливою внаслідок подальшого протистояння з Росією", - написав Гройсман.

Згідно з дослідженням, показники сили бренду для безпеки виросли на 18,2%, разом з цим відбулося підвищення оцінки якості життя на 11,4%, а також істотне поліпшення здатності країни зберігати свій найталановитіший кадровий потенціал.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme