Через курс долара українці економлять на одязі: ціни виросли на 40%

Зростання курсу долара позначилося на цінниках в магазинах одягу та взуття

Через курс долара українці економлять на…

За оцінками аналітиків ринку, за останні 2 місяці ціни піднялися у 80-90% асортиментного ряду цієї групи товарів, повідомляє ДеПо. Ціни зросли мінімум на 10-15%, максимум - на 40%, а іноді і більше. І все це на тлі зниження купівельної спроможності більшої частини населення. В результаті рітейлери констатують стійку тенденцію в цьому сегменті бізнесу: зниження витрат на купівлю одягу та взуття серед українців.

«Найчастіше покупці стали економити на кількості товарів, що купуються. Якщо раніше вони могли купити відразу кілька речей з однієї товарної категорії, наприклад, сукні, то тепер кількість одиниць однієї товарної категорії в замовленні менше. Крім того, українці стали менше купувати товари не першої необхідності, наприклад, браслети, косинки, обручі та інші аксесуари», - повідомляє директор з маркетингу шопінг-клубу LeBoutique Павло Левчук.

Однак розмір середнього чека у продавців одягу та взуття цієї осені збільшився.

«Середній чек зараз зростає з трьох причин. По-перше, продаються більш дорогі сезонні речі: куртки, пальто, черевики, шуби, а не сукні, косинки і шльопанці, як навесні і влітку. По-друге, вартість товарів зросла порівняно з минулим роком, насамперед, через зростання курсу долара. І, нарешті, кількість товарів в замовленні у онлайн-продавців останнім часом збільшилася - оцінивши зручність покупки одягу або взуття в Інтернеті, один клієнт вже починає замовляти речі не тільки собі, а й усім членам родини», - пояснює Левчук.

І кількість повторних покупок одягу і взуття в інтернеті, за його словами, продовжує зростати. Це пов'язано з тим, що українці починають розуміти переваги покупки в онлайн-магазинах і на розпродажах. До слова, європейці такий спосіб одягатися оцінили вже давно. Адже онлайн вони можуть купити товари за вигідною ціною, при цьому маючи в своєму розпорядженні великий ввибір моделей і одночасно заощаджуючи час, на відміну від традиційних походів у магазини.

«Намагаючись заощадити на одязі, взутті та аксесуарах, люди воліють купувати їх на розпродажах. І чим глибше буде девальвація гривні, тим більш вираженим стане цей тренд. Більшість українців сьогодні готові менше платити за назву бренду, а більше за співвідношення ціни і якості. Ну, а клієнти, які можуть собі дозволити купувати дорогі брендові товари, все одно продовжують це робити», - впевнений Левчук.

ДеПо повідомляв, як економити на косметиці в умовах кризи.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme