Інноваційний завод Вадима Єрмолаєва стає центром індустріального туризму
Перший в Україні завод з виробництва зубних імплантів ABM Technology став об'єктом живого інтересу для туристів. Ще рік тому в екскурсіях на виробництво брали участь тільки медики і студенти, але тепер завод відвідують і звичайні любителі промислового туризму
- Головна
-
25 квітня 2019 17:17
Такі зміни в політиці заводу відбулися завдяки ініціативі самих цікавих туристів. На сайті заводу розміщена окрема сторінка, призначена для запису медиків на екскурсію. Але, за словами бренд-менеджера підприємства, для них стало несподіванкою, коли відвідати завод захотіло багато людей, ніяк не пов'язаних з професією медика.
"З нами все більше стали зв'язуватися звичайні українці, яким цікаво подивитися, як виробляють імпланти. Звичайно ж, ми їм не відмовляли. Такий інтерес змусив нас замислитися над тим, щоб систематично проводити екскурсії для всіх бажаючих", - розповіла бренд-менеджер заводу Анастасія Бардасова.
Завод ABM Technology був запущений в Дніпрі в 2018 році. Це одне з небагатьох українських підприємств повного циклу, які виробляють високотехнологічну продукцію. Запуск інноваційного виробництва інвестував Вадим Єрмолаєв.
"Культура індустріального туризму популярна в європейських країнах. Дніпру, "промислового серця України", це теж близько. Це частина іміджу міста.
Сучасний Дніпро може показати туристам не тільки пострадянську "стару індустрію", а й по-справжньому інноваційні підприємства, де практично всі процеси автоматизовані, і кожен етап виробництва включає програмну складову", - зазначив Ігор Циркін, партнер і генеральний директор заводу ABM Technology.
Тепер завод проводить окремі екскурсії для любителів промислового туризму, простими словами розповідаючи про те, як виробляють медичні вироби.
"На нашому заводі не проходить і тижня без екскурсії, а то і двох-трьох. Ми - соціально-відповідальне підприємство, тому наші двері відкриті для звичайних українців або іноземних туристів. Наша позиція - Україна повинна відходити від статусу "сировинного придатка". Тепер ми готові показати всім, що це можливо", - сказала Анастасія Бардасова.
Бренд-менеджер заводу вважає, що для українських підприємств важливо вести політику відкритості. Адже це не тільки підвищує довіру до продукції підприємств, а й імідж українського виробництва.
Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
Всі новини на одному каналі в Google News
- 12:38 В Україні внаслідок збройної агресії рф загинули 546 дітей
- 12:18Розтратив 11,6 млн грн: Очільнику Маріупольського порту повідомили про підозру
- 11:43П'ятеро киян заблукали у Карпатах
- 10:01 Спецоперація СБУ в Харкові: Ворог мав намір уразити протиповітряну оборону ФОТО
- 09:54Окупанти втратили ще 20 танків і понад тисячу військових, — Генштаб
- 08:37Обстріли на Харківщині: Синєгубов розповів про наслідки ударів 2 травня
- 23:53Зі Львівщини на передову відправили 700 безпілотників для бійців 125-ї бригади ТрО
- 23:35Як москва готується до інавгурації путіна
- 23:13 Росіяни у квітні випустили по Україні понад 300 ракет різних типів, – Зеленський
- 22:44У Хмельницькому судять членів ОЗГ, які торгували бурштином (ФОТО) ФОТО
- 22:22Кабмін погодив призначення трьох заступників начальника Запорізької ОВА
- 21:32На Вінниччині ліквідували одразу три канали переправлення ухилянтів (ВІДЕО) Відео
- 21:19Намагалися взяти 25 млн грн кредиту: У Києві затримали фіктивних агробізнесменів ФОТО
- 20:52Справи Майдану: До 10 років позбавлення волі засуджено ексберкутівця, який організував вибух на базі у Львові ФОТО
- 20:39На Івано-Франківщині ледь не згоріла дитина ФОТО
- 20:25 З'явився перший реальний шанс розпочати відновлення справедливого миру, - Зеленський
- 20:10 Ворог атакує на семи напрямках, - Генштаб ЗСУ
- 19:41Григорій Козловський та ФК "Рух" влаштували свято для дітей загиблих захисників ФОТО
- 18:36 У 115 бригаді заперечили свою відповідальність за крах оборони Очеретиного