Держсистема в портах заточена на вибивання грошей із бізнесу, - координатор руху "Ні корупції на транспорті" Захаров

На думку юристів, дії Держекоінспекції в порту "Южний" мають ознаки кримінального злочину

Про це поаідомляє Depo.ua із посиланням на "Деловую столицу".

Простої суден у портах - ознака повного колапсу в держуправлінні і держрегулювання. "Всі інструкції, всі положення вони (держслужби в портах - ред.) виписують під себе так, щоб мати можливість в будь-який момент вимагати готівку. Тому і питати їх про їхні обов'язки, про виконання ними якихось інструкцій та правил - марно. Вся держсистема заточена на вибивання грошей з бізнесу", - про це в коментарі Hubs заявив координатор руху "Ні корупції на транспорті", виконавчий директор транспортно-експедиторської компанії "Юні-Ламан Груп" Олександр Захаров.

"Вдається вибити кеш - добре, не хоче підприємець платити - його транспорт стоятиме з будь-якої вигаданої причини. І не важливо це буде стояти 1 вантажівка, контейнер або океанське судно", - переконаний координатор руху "Ні корупції на транспорті".

На думку глави адвокатського об'єднання Suprema Lex Віктора Мороза, дії Держекоінспекції в порту "Южний" мають ознаки кримінального злочину. "Посадові особи Державної екологічної інспекції Північно-Західного регіону Чорного моря в ситуації по затримці в порту "Южному" суден з аміаком перевищують свої повноваження, завдаючи шкоди ОПЗ, вантажовласникам, замовникам аміаку і державі Україна", - заявив Віктор Мороз.

"Відмова у проведенні екологічного/радіологічного контролю вантажу без пояснення причин і належного документального оформлення (складання актів про виявлені порушення) є неправомірною і не відповідає вимогам законодавства, що регламентує діяльність Державної екологічної інспекції", - вважає юрист.

На думку пана Мороза, неправомірним виглядає і перешкоджання з боку екологічної інспекції відправці вантажу без будь-яких претензій до самого судна. "Виходячи з положень чинного законодавства України будь-які проблеми в роботі ОПЗ не можуть бути підставами для відмови в проведенні екологічного / радіологічного контролю вже завантажених суден", - зазначив керівник адвокатського об'єднання.

Як раніше повідомляв Hubs, в морському порту "Южний" з 26 січня 2018 року був затриманий вихід морських суден "Clipper Mars" і "Clipper Venus", "Clipper Odin", "Gas Snapper" з вантажем надзвичайної небезпеки - аміаком.

За наявною інформацією, представники Державної екологічної інспекції в порту "Южний" відмовляють у здійсненні екологічного/радіологічного документального контролю вантажу, через порушення, нібито допущені при навантаженні з боку ПАТ "Одеський припортовий завод". При цьому, претензії до самого вантажу або суднам оголошені не були.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme