UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

З'явився запис розмови диспетчера аеропорту Тегерана та пілота, який бачив збиття Boeing 737

У ЗМІ з'явився запис перемовин диспетчерської аеропорту Тегерана та пілота літака іранської компанії "Асеман Ейрлайнз", який бачив попадання ракети у літак Boeing 737
 

З'явився запис розмови диспетчера аеропо…
Фото: ЕРА

Про це передає Depo.ua з посиланням на ТСН.

Зазначається, що людина за штурвалом іранського лайнеру бачила і пуск ракети, і вибух. Але, головне, за даними видання, про що стає відомим із цього запису – іранські авіаслужби не просто приховували справжню причину авіакатастрофи літака "МАУ".

"Цей запис доводить –  іранці бачили ракету від моменту пуску, і до того, як вона влучила в український літак", – йдеться у повідомленні ЗМІ.

Повне розшифрування розмови:

Air Ukraine International (Tower-Pilot3768)

Хронометраж запису 05:12

Диспетчер: – Доброго ранку, "Українські Міжнародні Авіалінії" 752 (не чітко), визначено, ваша висота вильоту 260, рухайтесь на 6000 футів, повернути праворуч.

Диспетчер: – Після 6000 футів напрямок на Парок.

Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Диспетчер: – Доброго ранку, 3768.

Диспетчер: – "Асеман" 3768 (не чітко), визначити 3343 ліворуч, рівень 110.

Пілот EP3768: – Борт 3768, на зв’язку.

Пілот EP3768: – Заходимо на посадку з півночі, 3768.

Пілот EP3768: – Ні, сер?

Пілот EP3768: – Зона 320, для прольоту активна?

Диспетчер: – GPS (нерозбірливо).

Пілот EP3768: – За маршрутом спалахи, як від ракети. Щось таке там має бути?

Диспетчер: – Зона 320? На відстані скількох миль? Де?

Пілот EP3768: – Точно не можу сказати. Але, я думаю, це біля (аеродрому) Пайам, (місто) Карадж.

Диспетчер: – Скільки миль? Де?

Пілот EP3768: – Я зараз бачу світло, як вона летить звідти.

Диспетчер: – Нічого про це нас не інформували.

Диспетчер: – Як виглядає? На що схоже це світло?

Пілот EP3768: – Це точно світло від ракети.

Диспетчер: – Вона ж не в бік міста (Тегеран) летить, ні?

Пілот EP3768: – Можливо… А, ні, ні, збоку міста злетіла.

Диспетчер: – Нас нічого не повідомили, але продовжуйте спостерігати.

Пілот EP3768: – Добре. Стаю на курс посадки.

Диспетчер: – "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом.

Диспетчер: – "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, прийом!

Диспетчер: – "Українські Міжнародні Авіалінії" 752, як чутно?!

(запит повторюється кілька разів з 02:27 до 04:25, без відповіді)

Диспетчер: – "Асеман" 3768, 9000 (не чітко), курс на посадку.

Диспетчер: – "Асеман" 3768, все, більше ви нічого там вгорі не бачите?

Пілот EP3768: – Пане інженер, ми бачили вибух, великий спалах від вибуху, не розуміємо, що це.

Диспетчер: – Ми точно не знаємо…

Пілот EP3768: – На нашому курсі все нормально?

Диспетчер: – Так, я не думаю, що для вас будуть якісь проблеми.

Пілот EP3768: – Дай Боже!"

Нагадаємо, 8 січня невдовзі після зльоту з тегеранського аеропорту імені Імама Хомейні розбився літак Boeing-737 української авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ).

Внаслідок трагедії загинули 167 пасажирів і 9 членів екіпажу.

11 січня Іран офіційно визнав, що збив український пасажирський літак "Міжнародних авіаліній України", але наголосив, що зробив це випадково.

Дещо пізніше відповідальність за збиття літака МАУ взяло на себе елітне військово-політичне формування Ірану Корпус вартових Ісламської революції, а головний командир КВІР Хосейн Саламі вибачився за трагедічну "помилку".

20 січня Іран оприлюднив другий попередній звіт про збиття літака МАУ.

Читайте також: Іран збив український пасажирський літак (ХРОНІКА)

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme