Журналістка випадково вкрала йогурт в безкасовому супермаркеті Amazon (ФОТО)

У день відкриття повністю автоматичного супермаркету Amazon Go співробітниця CNBC виявила, що магазин не вніс в чек один з товарів

Виявилося, що Amazon вмонтував високий рівень довіри в свою унікальну систему миттєвого оформлення замовлення, передає Depo.ua з посиланням на The Verge.

Технічний кореспондент CNBC Дейрдре Боза зізналася, що випадково "вкрала" з Amazon Go банку йогурту Siggi. Вийшовши з магазину вона виявила, що продукт не включений в чек і залишився неоплаченим.

Супермаркет Amazon Go відрізняється відсутністю кас і продавців: їх замінюють камери і система штучного інтелекту, яка підраховує покупки і автоматично списує гроші з банківської картки клієнта. Коли клієнт кладе якийсь товар в сумку, його дію фіксує одна з численних камер. На виході штучний інтелект автоматично підраховує чек і списує підсумкову суму з банківської карти. Але у випадку з йогуртом цього не сталося.

"Перш за все, дякуємо за чесність і насолоджуйтеся йогуртом від нас. Такі помилки бувають так рідко, що ми навіть не спромоглися створити для клієнтів функцію для повідомлення про подібні ситуації", - визнала Джанна Пуеріні, віце-президент Amazon Go.

За її словами, за час роботи магазину в тестовому режимі вона не стикалася з подібною помилкою.

Втім, журналісти зазначають, що така публічна реакція менеджера не означає, що робота системи штучного інтелекту залишиться без змін.

Нагадаємо, 22 січня в Сіетлі (США) відкрився перший офлайновий супермаркет інтернет-гіганта Amazon, в якому не буде кас.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme