Суецький канал відкривається: Як розблокували найдорожчий затор у світі (ФОТОРЕПОРТАЖ)

Контейнеровоз Ever Given, який заблокував Суецький канал, спричинивши величезний затор, зібравши 350 різних суден і завдавши мільярдні збитки, змогли частково зняти з мілини. На це пішов майже тиждень
 

Валя Котик
Журналіст відділу «Життя», редактор відділу «Молодий укроп»
Суецький канал відкривається: Як розблок…

Рано вранці судно Ever Given змогли успішно зняти з мілини в Суецькому каналі. Про це з посиланням на керуючу компанію Leth Agencies повідомляє агентство Associated Press.

"Ever Given було успішно знято з мілини в 04:30 за місцевим часом", - йдеться в повідомленні.

За словами представника управління Суецького каналу, цьому допоміг повний місяць і сильний приплив. Зараз судно планується частково розвантажити і  воно може йти своїм ходом. Канал тепер буде працювати для пропуску судів, які опинилися в морському заторі,  цілодобово.

контейнеровоз в суецькому каналі

 

як виглядає в суецькому каналі контейнеровоз

В операції зі зняття судна задіяли 10 потужних буксирів. Щоб зняти Ever Given з мілини, з дна поруч з судном судна-земснаряди викачали майже 27 тисяч кубометрів піску та мулу.

контейнеровоз на мілиніяк виглядає конейнеровоз ever given

Двигун контейнеровоза не пошкоджений, судно здатне самостійно продовжити рух після зняття з мілини.

суецький канал

Один з найбільших в світі контейнеровозів Ever Given (довжина - 400 метрів, здатний перевезти близько 224 тисяч тонн вантажу) йшов з Китаю в Нідерланди під панамським прапором. У минулий вівторок він сів на мілину на 151-му кілометрі Суецького каналу, перегородивши його і заблокувавши рух по найкоротшому морському шляху між Європою і Азією.

як контейнеровоз перекрив суецький канал

схема як контейнеровоз перекрив суецький канал

Довжина Суецького каналу - 160 кілометрів, ширина - до 250 метрів, глибина сягає 24 метрів. Відкритий для судноплавства він був ще в 1869 році.

контейнеровоз який перекрив суецький канал відкопуютьчоловік з мулом на фоні контейнеровозу ever given

Через ситуацію з Ever Given через канал не могли пройти понад 350 різних суден. Світова економіка втрачала майже $10 млрд в день через простій. Зняти судно з мілини намагалися майже тиждень.

контейнеровоз ever given вид з причалу

Юристи прогнозують велику кількість суперечок і судових позовів між страховиками і страхувальниками.

Результат цих суперечок багато в чому залежить від того, чи визнають аварію на Суецькому каналі форс-мажором. Для цього буде потрібно висновок експертів, в якому буде вказана причина, з якої контейнеровоз Ever Given сів на мілину в Суецькому каналі: чи була ця подія наслідком дій капітана корабля або не залежала від нього.


контейнеровоз ever given на мілині і маленький трактор поряд

Тим часом танкер Delfi, який ішов під прапором Молдови і зазнав аварії неподалік від Одеси 21 листопада 2019 року, сівши зрештою кормою на мілину, змогли підняти лише 10 вересня цього року. Судно відбуксирували до Чорноморська. На початку березня стало відомо, що суд наказав власнику танкера Delfi виплатити Адміністрації морських портів 2,8 млн грн як компенсацію.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme