В «Укрзалізниці» визнали викручування рук пасажиру проханням оплатити проїзд

У Держадміністрації залізничного транспорту України («Укрзалізниця») офіційно визнали, що дії касира, який намагається домогтися придбання квитка, вчепившись у руки пасажиру, називаються «пропозицією оплатити проїзд»

В «Укрзалізниці» визнали викручування ру…

Такий висновок випливає з листа за підписом директора з організації пасажирських перевезень «Укрзалізниці» В.Міхненка у відповідь на запит ДеПо про правомірність дій касира в електропоїзді сполученням Борщагівка (Київ) - Тетерів 18 жовтня 2014 року.

Йдеться про інцидент, коли касир Н.Солопан забрала у пасажирки прострочене посвідчення, заявивши, за словами очевидців, що віддасть його тільки після оплати проїзду. ДеПо уже детально описував сутичку між жінками і публікував знятий пасажирами ролик, де чітко видно, як касир міцною хваткою чіпляється в руки пасажирки з криком, що та не має права на безкоштовний проїзд.

Однак за підсумками службового розслідування в «Укрзалізниці» заявили, що саме пасажирка спровокувала конфлікт, оскільки дійсно не мала права на проїзд без квитка.

Відзначимо, що в нашому запиті нас цікавило питання щодо міри покарання стосовно працівниці залізниці, яка розпускала руки на робочому місці. Однак у офіційній відповіді Міхненка дії касира повністю виправдовуються.

Ось версія «Укрзалізниці».

«Касир квитковий (роз'їзний) запропонувала пасажиру оплатити проїзд, але вона відмовилася і почала забирати своє посвідчення з рук касира. Касир попросила пасажира відпустити її руку, замість цього пасажир забрала у неї власну сумку. Після цього касир Солопай Н. В. почала забирати свою сумку у пасажира, але вона їй сумку не віддавала... Квитковий касир повернула пасажиру його недійсне посвідчення», - сказано в офіційному листі Міхненка.

Таким чином, в «Укрзалізниці» визнали, що особисте посвідчення пасажирки дійсно було в руках у касира на початку конфлікту. Як випливає з відео, саме касир чіпляється за руку пасажира, а не навпаки.

Будь-які дії пасажирки, яка нібито забирає сумку касира, можна розглядати окремо, проте це навряд чи виправдовує працівника «Укразалізниці», яка, використовуючи службове становище, відбирає особисту річ пасажирки - її посвідчення, а потім застосовує силу.

У залізничному відомстві все ж визнали, що касир не має права відбирати документи у пасажирів, однак зробили висновок, що в даному випадку все було в рамках закону.

«Касир не має права вилучати недійсні або прострочені документи у пасажира, а зобов'язаний запропонувати пасажиру оплатити проїзд, що й було зроблено у даному випадку касиром Солопай Н.В.», - резюмував директор з організації пасажирських перевезень «Укрзалізниці» В. Міхненко.

Виходить, що показане на відео викручування рук жінці-пасажиру назване «пропозицією оплатити проїзд» з боку касира.

Відзначимо, що в «Укрзалізниці» вказали на «упередженість і необ'єктивність» опублікованого матеріалу. У залізничному відомстві також заперечують, що посвідчення пасажирки було порване, про що ДеПо повідомляли очевидці події.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme