У листопаді Netflix планує запустити рекламу для власних глядачів

Аби зберегти глядачів, з листопада Netflix планує надавати їм нову можливість перегляду власної кінотеки. Новий варіант передплати з рекламою, "базовий" (Basic) план, коштуватиме дешевше, проте глядач дивитиметься стрічки з рекламними перервами

Журналіст відділу новин
У листопаді Netflix планує запустити рек…
Автор фото: Teslariu Mihai Джерело: Unsplash

Про це інформує Depo.ua.

Попри довгостроковий статус піонера та провідної світової компанії, що пропонує послуги потокового відео, Netflix зараз страждає через дедалі сильніших конкурентів – Amazon, Disney+ та Apple TV+. Іншою причиною для такого рішення стало збільшення щоденних витрат на проживання, адже тепер люди дедалі частіше розмірковують, чи варте потокове відео регулярних витрат. Лише упродовж першої половини цього року Netflix втратив через це понад 1 мільйон глядачів.

За допомогою такої передплати провідна компанія зі сфери потокового відео намагається скоротити кількість клієнтів, які відмовляються від її послуг, але це не перший випадок використання такого методу. Задля зниження вартості передплати багато платформ потокового відео вже пропонують клієнтам рекламу, а деякі з них, на кшталт YouTube, навіть безоплатний контент. Ба більше, такі ж методи утримування клієнтів використовуються і в інших сферах життя. Наприклад, онлайн-казино залучають нових гравців бездепозитними бонусами, а онлайн-крамниці пропонують знижки тим, хто хоче скористатися ними знову. 

Новий план передплати коштуватиме в США 6,99 дол. США, що на 30% дешевше поточного базового. За словами виконавчого директора Netflix, Ґреґа Пітерса, цей план передбачає демонстрацію реклами впродовж 4-5 хвилин кожну годину перегляду. Тривалість реклами кожного товару становитиме 15 чи 30 секунд і демонструватиметься перед початком чи впродовж перегляду фільму чи серії. 

Аби гарантувати рекламодавцям, що реклами їхніх товарів відповідатимуть побажанням та потребам клієнтів, Netflix пропонуватиме найбільш доречний контент, залежно від країни перегляду та жанру. Рекламодавці також визначатимуть, чи рекламувати їхні товари впродовж перегляду контенту, що не відповідає бренду. 

Для глядачів цей дешевший план передплати матиме кілька вад. По-перше, вони не зможуть завантажувати контент на пристрої для перегляду без інтернету. По-друге, через ліцензійні обмеження цей план не дає змоги насолоджуватися всією фільмотекою Netflix, тому передплатники такого плану з рекламою матимуть доступ лише до "обмеженої" кількості фільмів та серіалів. І, за словами представників Netflix, вони й надалі скорочуватимуть такий контент. 

Спочатку базова передплата з рекламою стане доступною лише в декількох країнах, а саме: Австралія, Бразилія, Великобританія, Італія, Іспанія, Канада, Корея, Мексика, Німеччина, США, Франція та Японія. Згодом, за результатами запуску в цих країнах, компанія планує розширювати географію доступності такого плану. 

Авжеж, ще зарано обговорювати таку ініціативу, але, з урахуванням дати запуску, представники Netflix вже радіють кількості глядачів та рекламодавців, які бажають скористатися новим планом передплати. Нам лишається трохи почекати, аби дізнатися, чи буде кампанія з демонстрацією реклами залучати нових користувачів та чи допоможе на рівних конкурувати з іншими сервісами потокового відео.

 

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme