У Києві представлять національний проект актуальних технологій для ритейлу

24 квітня 2015 року в бізнес-центрі класса А+ "IQ Business Center" відбудеться конференція "MY MULTICHANNEL: 2015" – Національний проект актуальних технологій для ритейлу

Більш ніж 200 представників світу онлайн та офлайн торгівлі зберуться для того щоб поділитися корисним досвідом, перейняти передові практики та оцінити наскільки технології, які використовуються у мережі інтернет, відповідають вимогам "створення цінності" для споживача.

За даними досліджень, які проводила компанія GfK, сьогодні близько 50% населення України є користувачами мережі інтернет, тоді як в Європі цей показник приблизно на 35% вищий. Хоча українці активніші в Інтернеті і проводять там більше часу, ніж європейці.

За словами Євгена Сисоєва, керівного партнера AVentures Capital,  "прогноз на 2015 рік сильно залежить від геополітичного сценарію та економічної ситуації. Частина онлайн ритейлу може зрости з поточних 2% до 10+% від загального ритейлу. При відновленні навіть помірного, але стабільного, економічного зростання ринок e-commerce зросте в грошовому відношенні в 5-10 разів за 10 років".

Враховуючи тенденцію активного розвитку і зростання e-commerce основними цілями зустрічі є:

1. Познайомитися з найдинамічнішими і успішними інтернет-проектами України - учасниками бізнес-зустрічі;

2. Зрозуміти поведінку споживача при здійсненні покупок в офлайн-роздробі і через Інтернет, а також виявити найбільш ефективні інструменти;

3. Запропонувати свій досвід і технології для торгівлі та отримати зворотній зв'язок про їх актуальність для Учасників ринку;

4. Оцінити, наскільки технології, які використовують компаніі відповідають вимогам "створення цінності" для споживача, а також "інформаційного лідерства" серед потоку інформації, яким перевантажений сьогодні покупець;

5. Оцінити свої онлайн-проекти (програми лояльності, інтернет-магазин, сайт компанії, сторінки в соціальних мережах) і зрозуміти, що необхідно змінити, щоб вони приносили потрібний результат.

"Незважаючи на те, що Україна все ще в пошуках "свого" місця в офлайн і онлайн каналах мережі, інтернет-торгівля продовжує показувати оптимістичні темпи зростання. До того ж, якщо не брати до уваги непросту економічну ситуацію, в України є всі шанси наблизитися до західних стандартів орієнтуючись на позитивний клієнтський досвід". - Висловився напередодні заходу один із спікерів конференції - Андрій Янбухтін, IT-директор мережі магазинів побутової техніки та електроніки Comfy.

Генеральним партнером конференції виступає "Авекс Груп", PR-партнер - агенція комунікацій "Варто".

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme