У Британії "чорна п'ятниця" не вдалася

На щорічний розпродаж товарів, який на Заході проводять у останню п'ятницю листопада, прийшла рекордно низка кількість британців

Про це повідомляє depo.ua з посиланням на The Daily Mail.

Експерти стверджують, що такий низький попит на розпродаж у магазинах, де знижки сягали 80%, спричинений популярністю інтернет-шопінга. Тобто, більшість британців замість вистоювати величезні черги, щоб придбати подарунки до Різдва близьким та друзям, обрали купівлю товарів он-лайн.

У статті британського видання йдеться про те, що раніше спеціально для "чорної п'ятниці" посилювали заходи безпеки, магазини наймали більше персоналу для цього дня, але в цьому році уся підготовка до цієї акції виявилася марною.

Якщо раніше черги займали вночі, то цього року зранку в магазинах можна було побачити поодиноких покупців. При цьому в крамницях діяли шалені знижки. І там, де зазвичай, точилися бійки за телевізор з пласким екраном, тепер мирно прогулювалися тихі покупці.

У Британії

У Британії

У Британії

У Британії

У Британії

А ось власники інтернет-магазинів та великі мережі відомих брендів он-лайн зізнаються, що з ночі тільки і встигають, що поповнювати товари на сайтах, які весь час ламаються через великий потік бажаючих купити ти чи інші товари.

ФОТО: The Daily Mail

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme