ТОП-10 прикольної та упоротої політичної реклами до місцевих виборів-2020

Український політик так хоче стати депутатом і турбуватися про свій народ, що заради піару не зупиниться ні перед чим. Якщо треба, і по небу літатиме, і маніпулюватиме свідомістю довірливого виборця

ТОП-10 прикольної та упоротої політичної…

Depo.ua розповідає і показує приклади ексцентричної політичної реклами на місцевих виборах.

Пальму першості, без сумнівів, поки що тримає кандидатка в мери Києва від "Слуги народу" Ірина Верещук зі своїм політом над так званим скляним мостом Кличка. Злі язики тут же зауважили, що пані мер Рави Руської (колишня) мабуть полетіла шукати київську Пріорку.

Треба сказати, це не перша рекламна кампанія Верещук, про яку всі говорять (часто зі сміхом, але то вже деталі). 

 

Фото реклами від Слуги народу

Фото борда з рекламою Верещук

Сіті лайт з рекламою Верещук

Щоправда, сама Верещук в коментарях заявляла, що не знає, звідки взялися ці борди і чи вона їх замовила.

На перший погляд - слоган як слоган, от тільки "Україна – це ти!" — один з хітів Тіни Кароль. Її пісня про вишиванки, соняхи і туман над Дніпром фактично змінила вже призабуту композицію Тараса Петриненка "Україна" в ролі неформального гімну країни.

Чи знає співачка про "цитування" її пісні у виборчій кампанії – поки невідомо. 

А на Закарпатті білборди партії розвісили з помилкою і потім підклеювали кому.  Про це у своєму телеграм-каналі повідомив закарпатський журналіст Віталій Глагола. Пізніше нардеп від "Слуги народу" Ігор Кривошеєв показав, як робітники виправляють казус у доволі кумедний спосіб, – доклеюючи коми на білборди.

"В конструктивній критиці і нормальному діалозі немає нічого страшного", – написав він. 

"Євросолідарність"  тролить "Слугу народу".  Бігборди виглядають так, ніби рекламу "слуг" заклеїли іншою.

Коломойский теж тролить Зеленского.

В політпроекті Коломойського-Палиці обіграли інший слоган "Слуги народу", а текст - майже пряма цитата з Івана Франка "Щоб ґаздою, не слугою перед світом стати!" Одне слово замінили, мабуть, бо не вірять, що всі українці знають це слово з галицького діалекту.

А це - Житомир. В місті з'явилися сітілайти в характерних для "Батьківщини" кольорах, але що вони рекламують - Олену Розенблат як фаворита виборчих перегонів, чи її торгівельну марку масла - так просто і не вгадаєш. 

Можливо рекламується і одразу увесь бренд - Розенблат є співзасновницею ПрАТ "Фаворит Компані" і комерційною директоркою будівельної компанії "Фаворит ОПТ".

Хмельницький. Таке враження, що зі святом містян вітає якійсь Палій Худецький, але це два депутати просто вирішили зекономити на рекламі і вписали тільки свої прізвища. 

Тим часом в Харкові розмістили політичну рекламу біля закладів освіти, що є порушенням Закону про освіту.

Можливо саме близкістю до дитячих закладів пояснюється те, що Кернес на своїй рекламі ніби косплеїть головного персонажа мультика з 90-х "Дракуліто-вампирятко". 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"