Tommy Hilfiger створить колекцію з допомогою штучного інтелекту

Американська компанія Tommy Hilfiger розпочала співпрацю з комп'ютерним гігантом IBM і Технологічним інститутом моди в Нью-Йорку

В процесі колаборації буде розроблений штучний інтелект, який зможе створювати колекції замість дизайнерів, передає Depo.ua з посиланням на Fashion Network.

У Tommy Hilfiger заявили, що проект є експериментом, чи може "штучний інтелект ідентифікувати майбутні тенденції швидше, ніж галузеві інсайдери, щоб поліпшити процес проектування".

"Мета полягала в тому, щоб оснастити наступне покоління працівників рітейлу новими навичками і принести усвідомлене натхнення в їхні проекти за допомогою штучного інтелекту", - говорить бренд-директор марки Евері Бейкер.

Співробітники інституту моди завантажили принти з архівів бренду в спеціальну програму, а та видала кольори, візерунки і форму речей, які будуть використовуватися в наступних колекціях.

Tommy Hilfiger - не єдина компанія, яка починає тестувати ШІ в розвитку творчого процесу й продукту. Наприклад, бренди Burberry і Louis Vuitton запустили чатбот з підтримкою штучного інтелекту, щоб мати можливість зв'язуватися зі своїми клієнтами цілодобово і без вихідних, і задовольняти їхні потреби в будь-якому місці в будь-який час, без необхідності відвідувати магазин.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme