Розкрутка інтернет-магазину під ключ з Elit-web

Головне, що потрібно пам'ятати про просування онлайн-магазинів, — основу трафіку для них становить органіка. Відсоток від загальної кількості трафіку загалом може перевищувати 60-80%. На другому місці контекстна реклама — до 20%, а також SMM — 10-12%. А тому розкрутка сайту — це певною мірою просування в пошукових системах

Журналіст відділу новин
Розкрутка інтернет-магазину під ключ з E…

Elit-web вже більше 9 років займається просуванням сайтів у мережі, пропонуючи як послуги в комплексі, так і за окремими напрямами:

● контекстна і медійна реклама;

● маркетинг у соціальних мережах;

● SEO-аудит і оптимізація, інше.

Окрім того, обов'язково проводимо такі заходи: технічний аудит, збір і розширення семантичного ядра, оптимізацію структури сайту, створення нового або доопрацювання існуючого контенту, технічну модернізацію, роботу з метатегами, підвищення юзабіліті сайту, зовнішню оптимізацію і таке інше.

Базовий план роботи по просуванню інтернет-магазина

Кожен бізнес є індивідуальним. Як і кожен сайт. Тому і стратегія просування в кожному конкретному випадку буде відрізнятися. Проте ми в Elit-web намагаємося відштовхуватися від класичної схеми розкрутки, "підганяючи" її під кожен проєкт індивідуально:

  1. Аналізуємо сайти конкурентів.
  2. Проводимо ретельний аудит і аналіз тематики онлайн-магазину.
  3. Формуємо детальний план подальшої розкрутки.
  4. Працюємо із зовнішніми посиланнями.
  5. Виконуємо SEO-оптимізацію інтернет-магазину до вимог пошукових систем.
  6. Проводимо аналітику і збір даних про поведінку відвідувачів сайту.
  7. Впроваджуємо індивідуальну маркетингову стратегію.

Також необхідно брати до уваги, що просування інтернет-магазину — це не односторонній процес. Успіх багато в чому залежить від залученості власника бізнесу та його співробітників. Вас у такому випадку чекають такі завдання:

  1. Коректний старт розвитку і подальша розкрутка сайту.
  2. Контроль процесу продажів і роботи менеджерів.
  3. Оптимізація обробки замовлень та інших бізнес-процесів.
  4. Дотримання розробленої маркетингової стратегії.

Типові помилки при розкручуванні сайтів та як їх уникнути

Не помиляється лише той, хто нічого не робить. Але є цілий список помилок, які раз у раз продовжують робити власники інтернет-магазинів та інших сайтів:

  1. Дуже маленьке семантичне ядро та недостатнє використання конверсійних запитів.
  2. Погане юзабіліті сайту або надмірний відхід від базових правил структури інтернет-магазину.
  3. Помилки внутрішньої та зовнішньої оптимізації: відсутність перелінкування, биті посилання, дублі, незаповнені метатеги, проблеми з картою сайту та інше.
  4. Недостатній функціонал: відсутність функції порівняння товарів, неможливість сортування позицій за ціною, популярністю, новизною і таке інше.

Щоб бути впевненими в результаті, рекомендуємо замовляти просування сайтів в Elit-web. Так ви отримаєте прогнозований ефект в найкоротші терміни і точно уникнете типових помилок новачків у сфері E-commerce.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme