Реклама їжі загрожує ожирінням

Вчені з австралійського Університету Аделаїди прийшли до висновку, що телевізійна реклама продуктів, страв і снеків провокує набір зайвої ваги

Реклама їжі загрожує ожирінням…

Експеримент проводився наступним чином: досліджуваних жінок розділили на дві групи, одній включали по телевізору рекламу їжі і непродовольчих товарів, інший - тільки непродовольчих товарів. Примітно, що самі жінки не знали, для чого вони дивляться рекламу по ТБ.

Також учасниць зобов'язали вести харчові щоденники і записувати в них все з'їдене плюс постійно зважуватися. Експерименти показали, що жінки з більш високими показниками ІМТ (що мають надлишкову вагу) активно реагували на заклики реклами і вирушали до холодильника, ніж ті, у кого немає зайвої ваги.

Вчені зробили висновок, що дами із зайвою вагою більш схильні до розладу харчової поведінки, тому їм необхідно уважно контролювати не тільки свій апетит, але і кількість реклами, яку переглядають вони по телевізору. Дослідники говорять, що причина цього в наших думках - повні люди частіше і більше думають про їжу, ніж ті, хто стежить за фігурою, повідомляє depo.ua з посиланням на beauty.ua.

Раніше depo.ua розповів, що бойовики змушують людей їсти вдвічі більше.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme