UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Оголошено найдорожчий бренд у світі

Найдорожчим брендом одягу у світі у 2020 році став Nike, вартість якого оцінили в 34,3 мільярда доларів

Оголошено найдорожчий бренд у світі…

Про це свідчать дані дослідження консалтингового агентства Interbrand, передає Depo.ua.

Згідно з підрахунками аналітиків, в поточному році Nike подорожчав на шість відсотків у порівнянні з 2019-м. У зв'язку з цим марка змогла піднятися на одну позицію вище у загальному рейтингу найдорожчих компаній світу і зайняти 15 місце. На сходинці нижче розташувався французький дім моди Louis Vuitton (17 місце), вартість якого у 2020 році, навпаки, знизилася на два відсотки.

Слідом в категоріях модного одягу і предметів розкоші йде люксовий бренд Chanel, оцінений у 21,2 мільярда доларів. У п'ятірку лідерів останнього сегмента також увійшли французький дім моди Hermes, що залишився на позиції минулого року (28 місце), і італійський виробник Gucci, який, своєю чергою, подешевшав на два відсотки, до 15,6 мільярда доларів, і розташувався на 32 сходинці.

Крім того, до рейтингу найдорожчих компаній світу також включили мас-маркетінговий торгові мережі Zara і H & M (35 і 37 місця).

Виробник спортивних товарів Adidas потрапив на 50 рядок списку, а люксові марки Dior і Prada – на 83 і 99 позицій відповідно.

Нагадаємо, Кім Кардашьян у сукні від Givenchy засвітила пікантну деталь.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme