NewsOne подався до представництва ЄС, щоб "поплакатись" через "утиски свободи слова"

Працівники одного з телеканалів кума Путіна Віктора Медведчука NewsOne прийшли до представництва Європейського Союзу зі скаргами на "утиски свободи слова"

Як повідомили в ефірі "112 Україна", працівники телеканалу усім складом підписали звернення до представництва Європейського Союзу, передає Depo.ua.

У тексті документу йдеться про чисельні напади на журналістів протягом останніх років. Таким чином, працівники хочуть звернути увагу представництва на ситуацію, яка склалася навколо мовника.

Також наголошується, що спочатку представництво повинно зареєструвати звернення, а вже потім відбудеться процедура його передачі.

Нагадаємо, 5 вересня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення ухвалила звернутися до суду з позовом про анулювання ліцензії для телеканалу NewsOne (ТОВ "Новини 24 години") за мову ворожнечі в ефірі.

У відповідь до Окружного адміністративного суду міста Києва надійшов позов щодо скасування результатів позапланової виїзної перевірки телеканалу NewsOne.

12 вересня NewsOne поскаржився до посольства Франції на "утиски свободи слова".

Довідка: 7 липня роспропагандист Дмитро Кисельов анонсував провести 12 липня провокаційний телеміст між пропагандистським російським телеканалом "Росія 24" та українським каналом Медведчука NewsOne.

8 липня націоналісти дали Зеленському 24 години на врегулювання ситуації із NewsOne, а спікер парламенту Андрій Парубій закликав позбавити NewsOne ліцензії.

8 липня телеканал NewsOne скасував телеміст з російськими пропагандистами начебто через прямі погрози фізичної розправи журналістам телеканалу та їх близьким.

9 липня Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення заявила, що може звернутися до суду про анулювання ліцензії телеканалу NewsOne.

ГПУ підозрює власника NewsOne у держзраді та фінансуванні тероризму

10 липня ГПУ викликала на допит генпродюсера NewsOne Василя Голованова.

19 липня Національна рада з питань телебачення і радіомовлення змінила дату проведення позапланової перевірки телеканалу NewsOne, і тепер вона має відбутися 24-25 липня.

24 липня Нацрада прийшла з перевіркою на NewsOne.

30 липня Нацрада виявила порушення під час позапланової перевірки телеканалу NewsOne (ТОВ "Новини 24 години") у зв'язку з його наміром провести телеміст із російським телеканалом "Россия 1".

1 серпня стало відомо, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення позапланово перевірить компанії ТОВ "Новий формат ТВ", ТОВ "Аріадна ТВ", ТОВ "Партнер ТВ", ТОВ "ТВ Вибір" і ТОВ "Лідер ТВ", які мовлять у цифровому мультиплексі МХ-5 із логотипом "112 Україна".

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook