Новим обличчям Max Factor стала Мерилін Монро

Max Factor вибрав новим обличчям косметичного бренду Мерилін Монро

Новим обличчям Max Factor стала Мерилін…

Про це пише  lenta.ru з посиланням на The Telegraph.

Видання зазначає, що це досить незвичайне рішення з урахуванням того, що актриса померла в 1962 році.

В 2015 році вона буде частиною рекламних кампаній, в яких акцент зроблять на ролі макіяжу в перетворенні непримітної Норми Джин Мортенсон в зірку фільмів «У джазі тільки дівчата» і «Сверблячка сьомого року».

Актриса була клієнтом Max Factor в 40-х роках, коли у бренда був свій салон краси на Голлівудському бульварі в Лос-Анджелесі. Там обслуговували, зокрема, майбутніх зірок. Компанія стверджує, що Макс Фактор-молодший (тоді був її президентом) визначив той образ Мерилін, який став візитною карткою кінодіви. При цьому відомо, що першим перукарем, який перефарбував Мортенсон в блондинку, була Сільвія Барнхарт, яка працювала в іншому салоні.

За словами глобального креативного директора Max Factor Пет Макграт, образ Мерилін з яскраво червоними губами, шкірою вершкового кольору  і сильно підведеними очима став найпопулярнішим в 40-х роках і досі домінує в індустрії моди і краси.

В різний час в рекламі бренду брали участь актриса Гвінет Пелтроу і модель Жизель Бундхен, а також Мадонна і Кармен Електра.

В 2014 році Монро увійшла в рейтинг найбагатших покійних знаменитостей Forbes - за рік вона «заробила» 17 мільйонів доларів. А в 2011 році актриса стала однією з голлівудських зірок, яку за допомогою комп'ютерних технологій «оживили» для ролика Dior J'Adore.

 


Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme