Компанія Вішак оголосила про вихід в B2C сегмент

Як компанія Вішак із Хмельницького, налагодивши постачання вішаків для міжнародних ритейлерів та досягнувши рівня національного виробника пластмасових аксесуарів, починає працювати із роздрібними споживачами

Компанія Вішак оголосила про вихід в B2C…

Історія компанії Вішак розпочалась у березні 2004 року. Тоді, Богдан Українець, нещодавній студент, який одним із першим розпочав торгівлю вішаками онлайн, започаткував бізнес із виготовлення пластмасових виробів. Новостворене ТОВ "Пласт-системи" активно розвивалося через стрімкий розвиток текстильної індустрії в Хмельницькому. Сотні цехів та невелих фабрик виробляли десятки тисяч одиниць одягу, для яких були потрібні чохли, вішаки, плечики та інші комплектуючі. 

Задовольнивши перший попит, компанія зрозуміла, що можна виходити зі своєю продукцією на всю Україну та за кордон. Тому підприємство замкнуло цикл виробництва і провело модернізацію чим суттєво знизило собівартість продукції і різко наростило обсяги продажу. Виробничі лінії Wishak почали створювати все: від металевого гачка, покритого гальванікою до дерев’яних вішаків і чохлів для одягу.

На продукцію звернули увагу великі міжнародні ритейлери, а також власники ТРЦ. Так, великі торгові центри при відкритті стали замовляли у компанії партії вішаків обсягом від 200 тисяч одиниць. А кількість магазинів, де використовують продукцію Wishak пересягнула позначку семи тисяч. 

Виробничі потужності конвеєру обсягом 260 тисяч вішаків і їхня широка варіація асортименту у 200 конфігурацій стали потужними аргументами при виборі підрядників закордонними дистрибуційними мережами. Тому компанії вдалося налагодити співпрацю із успішними  українськими модельєрами, виробниками і торговельними марками, а також з міжнародними дистриб’юторами світових брендів одягу.

За словами директора компанії Богдана Українця коронавірус вніс корективи в стратегію розвитку компанії:

"Під час коронавірусу через закриття мереж магазинів, ми відчули, що наші продажі знизились на 40%. Щоби падіння більше не були такими болючими, ми вирішили адаптуватися і розвивати сегмент роздрібного b2c продажу. Тому вважаємо, що завоювання довіри до нашого бренду - це основне завдання після закінчення карантину".

Тому було прийнято рішення виходити із товаром на конкретних споживачів. Особливо зараз, у людей, що залишаються вдома під час карантину, з’явилася можливість навести порядок в своїх шафах та замінити або докупити вішаки, чохли і товари за доглядом одягу.

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme