Інструменти для управління командою у кризу

У нинішніх умовах карантину в багатьох команд, що звикли до роботи в офісному просторі, раптом виникла потреба шукати способи організовувати цю роботу у просторі віртуальному

Інструменти для управління командою у кр…
Фото: Polina Zimmerman/Pexels.com

Ми відібрали для вас 5 сервісів, які допоможуть зробити це максимально зручно і без нервів.

Відеоконференції: Zoom

Zoom — інструмент для дистанційної роботи та телеконференцій, потужний, проте зручний в освоєнні. Крім стандартних функцій для відеозустрічей і презентацій, тут є чат, запис відео, можливість трансляції екрану та інтеграція в календар.

Управління проєктами: Worksection

Український продукт для організації робочого процесу команд, зручний та зрозумілий. Робота відбувається через веб-інтерфейс (тобто не треба нічого встановлювати), є функції контролю термінів і бюджетів, звітність, трекінг часу. Варте уваги те, що Worksection використовує відразу декілька систем організації завдань: Канбан і діаграму Ганта.

Комунікація: Slack

Slack призначений для текстових листувань всередині команд. Всі чати в ньому розбиваються на "канали", які можна створювати, наприклад, для окремих команд, проектів або філалів. В канали також можна завантажувати будь-які файли і коментувати їх. Вміст всіх файлів і чатів індексується, і по ньому можна проводити пошук.

Робота де завгодно: Krisp

Krisp - додаток, який інтегрується з популярними продуктами для відеодзвінків та пригнічує в них сторонні шуми, щоб ви могли залишатися продуктивними. Шуми видаляються для всіх учасників дзвінка, тому займатися командним брейнштормінгом з дому буде набагато зручніше.

Відстежування часу: Toggl

Toggl - додаток для трекінгу часу, який ваші співробітники витрачають на певні завдання. Дані дуже доступно візуалізовані, і наочно можна порівняти, наскільки вигідно і продуктивно працювати над тим чи іншим проектом а також легко оцінити продуктивність кожного окремого співробітника. Подібний таймер є і в Worksection.

Запис з екрану: Loom

Loom повинен бути, певно, в арсеналі будь-якої команди, що працює дистанційно - коли підійти і подивитися через плече на те, про що говорив колега, неможливо. Він дозволяє записувати все, що відбувається на екрані, і супроводжувати це голосовими коментарями. Дуже легко освоюється, а інтерфейс нагадує Google Drive.

Загальне сховище: Google Drive

Мабуть, найпопулярніший файлообмінник, і це - заслужено. Нічого зайвого, безкоштовно пропонується 15 ГБ сховища. Часто над документами та файлами необхідно працювати одночасно, а інтеграція Drive з офісними додатками Google виграє тут начисто.

Всі ці програми мають безкоштовні плани (яких, як мінімум, досить для комфортного ознайомлення) і достатній функціонал для того, щоб швидко переформатувати ваші звичні робочі процеси.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme