"Головна тема" – два роки в ефірі каналу "Україна"

19 листопада суспільно-резонансний проект "Головна тема" з Оленою Кот відзначає два роки в ефірі каналу "Україна". За цей час "Головна тема" стала одним з найпопулярніших публіцистичних проектів на українському телебаченні. Аудиторія проекту становила понад 25 мільйонів глядачів***, частка (shr) за аудиторією 18+ (міста 50 тис. +) – 14,65%**, рейтинг (rat) – 5,77%**

"Головна тема" – два роки в ефірі каналу…

Медична та пенсійна реформи, шахрайські схеми нового покоління, трудова міграція українців закордон, міфи про секонд-хенд, нові закони про працю та підвищення зарплат, виплата аліментів, користь дієтичної їжі, ціни на комунальні послуги – десятки резонансних тем розглянула "Головна тема".

"Досвід двох років ефіру показав, що, насамперед, українців хвилює усе те, що пов’язане з нашим гаманцем. Найбільш успішні за рейтинговими показниками програми, в яких ми розповідаємо про те, як заробляти більше, а витрачати менше. А також нам багато писали, дзвонили та і продовжують це робити після ефірів про пенсію і пенсійну реформу, зокрема. За два роки в "Головній темі" 4 рази піднімали тему пенсій. І щоразу ці випуски збирали максимальну аудиторію і біля телеекранів, і в Інтернеті. Якщо ж говорити про рейтинги, то рекордні цифри взяла програма "Міфи про секонд-хенд". Цю програму подивились 4,2 мільйонів глядачів", – зазначила Євгенія Федічкіна, керівник проекту.

За два роки в ефірі каналу "Україна" вийшло 80 випусків програми, в центрі уваги яких були звичайні українці та їх життєві ситуації. Проект змінив ставлення героїв до ситуації, допоміг знайти шляхи вирішення непростих проблем.

Наприклад, у програмі про трудову міграцію команда проекту провела розслідування у Польщі і допомогла повернути українським заробітчанам гроші, які їм не хотів віддавати працедавець. Інші заробітчани, які поїхали працювати до Праги, і яких там обдурила фірма-посередник, завдяки журналістам "Головної теми" знайшли нову роботу і навіть житло.

"Головна тема" за цей час допомогла багатьом конкретним людям. Так, жінці, в якої забрали субсидію через те, що вона не працює, бо доглядає за чоловіком з обмеженими можливостями, після ефіру повернули субсидію. А чоловік, який довгі роки не платив аліменти своїй дитині після того, як журналісти розповіли про це на всю країну, взяв кредит, продав машину і віддав сину 87 тисяч гривень.

За два роки проекту журналісти "Головної теми" вдавались до різних експериментів, часто ризикованих і небезпечних. Щоб дізнатися секрети аптечного бізнесу – працювали фармацевтами, аби розкрити  пікантні тонкощі індустрії міжнародних знайомств – були менеджерами шлюбного агентства, щоб показати життя за кордоном українців-мігрантів – влаштовувались прибиральниками в Італії.

"Найбільший виклик для "Головної теми" на наступний рік – продовжувати бути найбільш впливовим соціальним проектом на українському телебаченні. Зараз в Україні період глобальних змін. Нова влада, нові реформи. Тому сьогодні "Головна тема", як ніколи, потрібна українському глядачу. Ми будемо тримати в курсі усіх соціальних реформ, забігати наперед, випереджати, розповідати і показувати те, чого не можна побачити на інших каналах", – розповіла Олена Кот, автор і ведуча проекту.

"Головна тема" – це суспільно-резонансний проект, який має на меті виявляти проблеми в соціальному суспільстві, створювати довкола них резонанс і добиватися, аби ці проблеми були вирішенні. Кожен випуск програми – це окрема актуальна тема, яка хвилює більшість українців. Автор і ведуча "Головна тема" Олена Кот тримає у фокусі уваги всі аспекти проблеми: її історію, справжні причини, приховані факти, можливості для вирішення.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme