Французький стартап перетворює старі авто на електрокари

Стартап Transition-One розробив технологію модернізації, яка додає електричний двигун, акумулятори та підключену приладову панель до старих моделей автомобілів

Модернізація коштує близько 5000 євро і поширюється на машини Fiat Chrysler, Volkswagen, Renault і PSA Group, повідомляє Depo.ua з посиланням на НВ.

"Я продаю це людям, які не можуть дозволити собі новий електромобіль вартістю 20 000 євро. Ми перетворюємо найпопулярніші моделі в Європі на електромобілі", — сказав засновник стартапу Аймерік Лібо в інтерв'ю, яке він давав поблизу свого першого прототипу — Renault Twingo 2009 року з електричним мотором.

Лібо очікує схвалення з боку французького і європейського регулюючих органів до кінця року і почне попередні замовлення у вересні для перевірки попиту.

Автовиробники поспішають випускати електромобілі, щоб дотримуватися більш суворих норм викидів в Європі. Все більше число міст починає забороняти старі дизельні автомобілі, після того, як скандал з викидами Volkswagen в 2015 році викликав масштабні перевірки. Протягом наступного десятиліття ще багато європейських міст будуть повністю позбавлені доступу до автомобілів, що працюють на викопному паливі.

У прототипі Twingo три батарейних блока встановлені спереду і два в тому, що раніше було бензобаком. Весь пакет, куплений у продавця запчастин Tesla Inc., важить 120 кг. Для порівняння, електричний Zoe від Renault має акумуляторну батарею вагою 290 кілограмів для дальності пробігу 210 км. Ціни починаються від 23 000 євро без урахування оренди батареї.

Як пише Bloomberg, переробка займає менше доби, залишаючи оригінальну ручку перемикання передач і коробку передач і встановлюючи заглушку позаду люка, яку водії зазвичай відкривають, щоб заповнити бак.

Є сумніви в підході Лібо, і питання про те, наскільки привабливим буде це для автомобілістів. Маркус Ліенкамп, професор автомобільної техніки в Технічному університеті Мюнхена, також застерігає від ризику помилок і складності отримання дозволів регулюючих органів для модернізованих автомобілів.

"Технічно ви можете перетворити ручний візок на електромобіль — питання в тому, чи має це сенс і наскільки великі зусилля? Я б порадив водити машину з двигуном внутрішнього згоряння якомога довше, а потім просто купити новий електромобіль, тому що в фінансовому відношенні це має набагато більший сенс", — сказав Ліенкамп.

Лібо, чий попередній досвід включає в себе співзасновника софтверної компанії Pentalog Group, працював над модернізацією протягом двох років і перевірив метод у французькій бізнес-школі. Він сподівається зібрати 6 мільйонів євро, щоб побудувати завод, який, за його словами, зможе зробити до 4000 автомобілів наступного року.

Нагадаємо, автовиробники Ford і Volkswagen планують інвестувати у спільну розробку електромобілів і самокерованих автомобілів.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme