Facebook судитиметься з російською платіжною системою за домен

Американська корпорація Facebook Inc. направила лист у Центр фінансових технологій з претензією і вимогою безоплатно передати їй домен facebook.ru

Про це пише "Коммерсант" з посиланням на текст самого листа, який є у видання, передає Depo.ua з посиланням на "Громадське".

У даний час з цього домену йде автоматична переадресація на сайт російської платіжної системи "Золота корона". Корпорація в своєму зверненні до платіжної системи зазначила, що Facebook Inc. була заснована в 2004 році, є власником однойменної соціальної мережі і правовласником товарного знака facebook в різних написаннях.

З листа випливає, що доменне ім'я facebook.ru відтворює зареєстрований товарний знак, що є неприйнятним для американської корпорації.

Керівництво Facebook посилається на ст. 1515 Цивільного кодексу РФ, яка передбачає накладення відповідальності за використання чужого товарного знака та покарання у вигляді компенсації до 5 млн рублів або подвійної суми вартості ліцензії на товарний знак.

Терміни передачі спірного домену американська компанія позначила: до 30 вересня російська компанія на вимогу власника всесвітньої соцмережі повинна передати йому цю адресу. Видання додає, що Facebook Inc. доведеться відстоювати своє право на домен у суді, оскільки в російській компанії не відмовилися добровільно від його використання.

У прес-службі Facebook Inc. від коментарів відмовилися.

Представники ЗАТ ЦФТ, в свою чергу, відзначили, що вони придбали цей будинку в 2005 році, а Facebook з'явився в Росії в 2008 році.

"За попередні 12 років претензій від Facebook Inc. або будь-якого іншого особи щодо домену нам не надходило", — зазначили в прес-службі ЦФТ. Серпневий лист на вивченні у юристів.

Опитані виданням експерти пояснили, що мета російської компанії — реєстрація для продажу домену Facebook Inc. після її приходу в Росію. За словами партнера юридичної бюро "ТМ Дефенс" Яни Брутман, така реєстрація може бути "черговою піратською практикою", яка була спрямована на залучення аудиторії шляхом використання чужого товарного знака.

Нагадаємо, 1 вересня у роботі Facebook стався масштабний збій.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme