Dolce & Gabbana опинилися в центрі расистського скандалу

Сьогодні в Китаї було заплановано грандіозне шоу Dolce & Gabbana, яке в підсумку так і не відбулося через те, що жителі Піднебесної звинуватили представників всесвітньо відомого бренду в расизмі

Dolce & Gabbana опинилися в центрі расис…

Гучний скандал був спровокований публікацією відеороликів, які анонсують майбутній показ в різних соцмережах, передає Depo.ua з посиланням на "Сплетник".

На трьох коротких відео з рекламної кампанії під назвою DG Loves China азіатська модель намагається їсти типово італійські страви - пасту, піцу і каннолі - за допомогою паличок для їжі і насилу справляється з цим завданням. Картину доповнює іронічний голос за кадром, який у своїх коментарях цікавиться у дівчини, чи не занадто великий для неї каннолі.

Передбачалося, що ролики дадуть зрозуміти, що діалог культур можливий і потрібний, проте вийшло інакше: китайці вважали таке уявлення про націю стереотипним і образливим, а саму рекламну кампанію назвали расистською.

"На дворі майже 2019 рік! Чому у такого великого бренду все ще залишаються стереотипи, які вони до того ж висміюють?" - запитують користувачі.

Після скандалу ролики були негайно видалені з китайської соцмережі Sina Weibo, а трохи пізніше представниками бренду був скасований і сам показ (вони повідомили, що шоу переноситься на невизначений термін).

Конфлікт також посилило листування нібито співзасновника бренду Стефано Габбано з одним з інтернет-користувачів. У ньому Стефано зізнається, що абсолютно не вважає ролики расистськими, а також називає Китай "неосвіченою, брудною і смердючою мафією".

Однак трохи пізніше Стефано заявив, що в подібній листуванні не брав участі, а його аккаунт був зламаний.

"Я люблю Китай і китайську культуру", - додав Габбано.

До речі, представники Dolce & Gabbana також повідомили, що їхній офіційний акаунт був атакований хакерами-недоброзичливцями.

"Наш Instagram-аккаунт був зламаний, як і сторінка Стефано Габбано. Наш офіційний офіс почав термінове розслідування. Ми приносимо вибачення за всі незручності і некоректні пости. Ми поважаємо Китай і його жителів", - таке повідомлення опубліковано на офіційній сторінці бренду.

Нагадаємо, що це далеко не перший раз, коли знаменитий італійський Будинок моди виявляється в центрі скандалу: дизайнери вже встигли посваритися з податковою, з одностатевими парами, які користуються послугами сурогатних матерів, і навіть із Селеною Гомес, яку Стефано Габбана назвав потворною.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme