Бодіпозитив, котон і бабусині труселя: Що сталося з модою на білизну

За останні сезони білизняна мода перевернулася догори дригом - стрінги і мережево вже бентежать не так сильно. На піку - бавовняні труси максі. Майже такі сами, як купували наші бабусі

Бодіпозитив, котон і бабусині труселя: Щ…

Тренду кілька років, але він стає дедалі актуальнішим, передає Depo.ua

Так, Ріанна, яка не так давно стала ще й модельєром, нерідко акцентує саме на таких моделях у своїх колекціях білизни.  

Українські зірки також активно хизуються модною білизною та купальниками. 

Для деяких модників повернення такої білизни - справжня сенсація. Адже родом вона геть з іншої епохи, коли стрінги вважали б чимось безсоромним. 

Так, пік популярності закритих трусиків з високою талією припав на 50-ті. Тоді навчилися легко встрочувати резинку на талію та вирізи для ніг. Із розвитком технологій та сексуальною революцією вже у 60-х талія стала значно нижчою, а вирізи для ніг - глибшими. Популярності набули трусики-бікіні. Їх вперше "вивів" на подіум модельєр Луї Реар ще у 1946-му. Найняв для цього стриптизерку Мішлін Бернардіні - інші моделі в таких лаконічних трусиках з'являтися на публіці відмовилися. Ще з десять років бікіні вважалися чимось зі сфери haute couture - можна глянути, але ніяк не носити. 

А закріпила тренд у масовій культурі Бріжит Бардо у фільмі "І Бог створив жінку" вже у 1956-му. 

Десь з 90-х у модних колах прижилася аксіома - чим менше тканини пішло на білизну, тим знадливіше і крутіше. Мовляв, стрінги - це не лише привабливо, але й зручно. Якщо лаконічна деталь гардеробу і врізалася в тіло, то у чітко визначеному для цього місці, та ще й через сукню швами не відсвічувала.

Але вже у першій половині 2000-х козир побили, знайшовши спосіб шити білизну з непомітними швами або й без них. 

Чотири роки тому фешн-критики почали помічати, що симпатії модниць більше не на боці мережевних мотузок на тілі. Так, у New York Times виходить стаття "Молоді жінки кажуть стрінгам "ні".  Вже на той момент продажі стрінгів падають на 7%, натомість популярність інших фасонів зростає на 17%.  Особливу симпатію до фасонів міні та максі демонструють міленіали та представники покоління Y.

Ще сильніше тенденцію посилює флешмоб #MeToo.  Зі шпальт світових ЗМІ один за одним лунають слогани: "Вдягайся для себе", "Надмірна сексуалізація жінки - це несвобода і зло", "Не дозволяй себе дескримінувати" і "Головне - це зручність".  

Втім, нинішні фаворити жіночих шаф - далеко не точна копія своїх пращурів. 

"Насправді це дуже сучасна інтерпретація", - прокоментувала Vox.com Кора Гаррінгтон, засновник блогу Lingerie Addict, присвяченому інтимним деталям гардеробу. 

За її словами, візуально сучасні трусики і справді скидаються на білизну 50-х, але при цьому шиються з нових матеріалів, що забезпечують геть іншу посадку. Урізноманітнити таку білизну модельєри часто намагаються принтами і кокетливими вирізами. 

Пані Гаррінгтон пов'язує любов до таких фасонів зростанням популярності здорового способу життя, який включає максимум руху і регулярні тренування. Трусики-максі можна вдягнути і забути, не хвилюючись, що вони спричинять незручності чи натруть шкіру. 

Ретро з нових колекцій

Як би там не було, компанії з різних країн активно підтримують тренд з 50-х. 

"У 2019-му білизна змінюється. Рітейлери помітили значне зниження попиту на стрінги та бюсти пуш ап. Відходить захоплення шовком та атласом, ми обираємо бавовняні тканини, що дихають. Себто, спосіб, у який ми купуємо білизну кардинально змінився", - пише Грейс О'Ніл для австралійського Harper's Bazaar

У кадрі – дівчата з фігурами геть різних ромірів. Обмежуватися псевдоеталонами у модному світі більше не хочуть. 

Наприклад, бренд Pansy шиє білизну з органічного котону і робить акцент на природності. 

ФОТО: Pansy

Компанія от компанія Araks дозволяє в роботах трохи мережива. 

ФОТО: Araks

Українські бренди теж не лишаються осторонь. 

Так, чимало максі і шортиків у колекціях українського бренду Pantiesbox. 

ФОТО: Pantiesbox

Ще більше у захваті від тренду у компанії leaf.lingerie. 

У O'She lingerie полюбляють мереживні максі. 

А так виглядає комплект від Lace Up. Хоч і максі, але явно не про цноту. 

ФОТО: Facebook/LaceUp

Чимало максі і в колекціях O’Papa. 

 

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme