Бізнес-лідер майбутнього – це шоумен та художник

Нестандартні поради від гуру менеджменту за версією Financial Times.

Справді ефективний лідер ХХІ сторіччя – не наглядач рабів на плантації, а диригент оркестру, що складається з натхненних та креативних яскравих особистостей. У цьому впевнений Джеймі Андерсон – професор стратегічного менеджменту в Lorange Institute of Business у Цюріху та регулярний запрошений професор London School of Business, котрий входить до ТОП-25 мислителів у менеджменті за версією Business Strategy Review.

Чому люди мають іти за вами? Це питання Андерсон рекомендує ставити собі абсолютно всім керівникам, котрі прагнуть бути реальними, а не номінальними лідерами – тобто людьми, за якими інші йдуть із власного бажання, а не тому, що так треба.

На думку Андерсона – гуру менеджменту відповідно до рейтингу Financial Times, – харизматичного лідера не існує без трьох компонентів. Перший – обмін особистою історією (Хто я?), другий – створення спільної історії (Хто ми?), і третій, найголовніший, – формування історії майбутнього (Куди ми йдемо?). Їх усіх професор об’єднує в концепції followership (Слідування), важливу роль у практиці якої сьогодні відіграють соціальні мережі, що прибирають дистанцію між лідером та послідовувачами. «Цю стратегію можна сформулювати так: «залучення інших людей завдяки їх почуттю завзятої відданості чітким особистим цінностям і баченню», – пояснює Андерсон, також відомий як автор «гаганоміки», теорії, що ставить на службу «звичайному» бізнесові механізми досягнення успіху в шоу-бізнесі.

Проте лідер майбутнього – це не лише шоумен, але й художник: візіонер, котрий здатен надихати своїми ідеями всю команду. «Сьогодні креативність стає ключовою навичкою для лідерів і організації, яка допомагає не просто адаптуватися до змін, але активно формувати нові галузі та ринки… Керівник майбутнього має розуміти, що, попри постійну появу нових аналітичних та метричних підходів до вирішення задач, троє китів – уява, натхнення та інтуїція, – відіграють величезну роль у сучасному бізнесі», – акцентує Андерсон, котрий як бізнес-консультант працював із понад півсотнею компаній зі списку Fortune 500.

Як же стати таким художником від бізнесу? Про це професор розповість на персональному майстер-класі «Креативне лідерство та інноваційний менеджмент», що відбудеться вже зовсім скоро – 27 листопада у готелі «Прем’єр Палас» («Гранд Хол Софієвський»).

Даний майстер-клас – це мінімум теорії та максимум практики: різноманітні інтерактивні сесії, розбір реальних бізнес-кейсів найкреативніших світових компаній у B2C- і B2B-сегментах, актуальні стратегії світових корпорацій, експериментальні вправи. Так, можливо, все це й не зробить із вас в одну мить нового Стіва Джобса, проте однозначно навчить найважливішому для майбутнього перетворення – вмінню легко та швидко мислити «поза коробкою»!

Зареєструватися на майстер-клас можна за посиланням anderson.psconsulting.com.ua

Бізнес-лідер майбутнього – це шоумен та художник - фото 1

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme