"Білий значить чистий": Nivea перепросила за рекламу після звинувачень у расизмі

Німецька косметична компанія Nivea прибрала рекламний банер із написом "Білий значить чистий" та перепросила за нього

"Білий значить чистий": Nivea перепросил…

Рекламне зображення було присвячене дезодоранту, який не залишає білих слідів на одязі й супроводжувалося текстом про "чистоту і яскравість, які необхідно зберегти", йдеться на ВВС, передає Depo.ua.

Світлину компанія розмістила на Facebook-сторінці, вона була орієнтована на покупців із Близького Сходу.

Користувачі соцмереж збурилися, вказуючи, що слоган звучить неоднозначно і може бути потрактований як пропаганда расизму.

Крім того, активісти відзначали в коментарях під записом, що "тепер почнуть користуватися продукцією Nivea", а також публікували фотографії Гітлера.

У прес-службі компанії Beiersdorf, що володіє маркою Nivea, визнали, що банер створює "хибне враження", і прибрали його зі сторінки через кілька годин після публікації.

"Ми дуже перепрошуємо у тих, кого міг образити наш пост. Після того, як ми зрозуміли, що він створює непорозуміння, одразу ж прибрали його. Різноманітність та рівні права – головні засади Nivea", – йдеться у повідомленні прес-служби.

Нагадаємо, Nivea висміяла підлітковий пушок в рекламі гелю для гоління.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme