10 світових beauty-трендів, які підкрадаються до України

У рамках щорічної міжнародної виставки «InterCHARM» комерційний директор компанії «БьютексКо» Тетяна Федорова розповіла, які новинки у світі краси чекають українців у майбутньому році

10 світових beauty-трендів, які підкрада…

Щороку Тетяна робить своєрідний прогноз, спираючись на загальні світові тенденції, пише ДеПо. Більшість її «пророкувань» зазвичай справджуються. Як вийде цього разу, можна буде сказати тільки через рік. 

Тренд №1: Швидкість

Останніми роками у всьому світі спостерігається бум на експрес-послуги. В Україні набирають популярності експрес-манікюр, експрес-перукарні. Багато професіоналів вельми неоднозначно відгукуються про дані послуги. Навіть з'явився жартівливий термін «б'ютішаурма». Але якщо послуга користується попитом, значить вона повинна бути представлена ​​на ринку. Головне - це забезпечити якість і безпеку для споживача. В інших країнах світу популярні також експрес-послуги з масажу комірцевої зони, епіляції, дизайну та фарбування брів, косметології.

Друга частина тренду «швидкість» - це швидкий ефект. Швидка доставка активних компонентів у шкіру - напрямок, що найбільш стрімко розвивається зараз у світі. Мезотерапія, мезоролер, ін'єкції, нанотехнології. Виробники косметологічного обладнання і засобів по догляду створюють інноваційні розробки, які дозволяють продукту проникати більш точно до мети і отримувати більш прогнозований результат.

Тренд №2: Доглянута старість

Останнім часом стає модним не приховувати свій реальний вік, а виглядати добре, скільки б років вам не було. Виробники антивікової косметики звернули свою увагу на особливості жіночого організму в період менопаузи і почали випускати продукти для цієї досить вузької цільової аудиторії. Омолоджуючі обгортання, креми, шампуні, які запобігають появі сивини - все це дозволяє жінкам старіти повільніше, не втрачаючи привабливості і не вдаючись до радикальних заходів.

Тренд №3: Жіночі продукти для чоловіків

Косметики для чоловіків стає дедалі більше й більше. Тільки от за рахунок чого?

Перша категорія - це продукти «унісекс», які виробники позиціонують як чоловічі. До них можна віднести чоловічу зубну пасту, дезодоранти, які розпорошуються під «спеціальним» кутом, зручним саме для чоловіків.

Друга категорія - це продукти, які завжди були виключно жіночими. Наприклад, один із виробників лаків для нігтів випустив покриття для чоловіків.

І третя категорія - це продукти, розроблені спеціально для чоловіків. Але такі продукти і представляти потрібно відповідним чином. Справжній чоловічий продукт повинен бути розроблений з використанням найбільш незвичайних речовин за допомогою «космічних» технологій. Тільки тоді він зможе вирішити справжні чоловічі проблеми.

Крім того, варто відзначити, що лише за перше півріччя 2014 року в британських салонах краси на 200% зріс попит на нарощування волосся для чоловіків.

Тренд №4: Достатньо однієї таблетки

БАДи - це не новина, але вони виходять на новий рівень. Тепер вони стають вузькоспеціалізованими. Приміром, з'явилися таблетки, які потрібно приймати перед тим, як почати засмагати. З їх допомогою організм починає виробляти меланін, і на курорт ви приїжджаєте підготовленою. Давно вже з'явилися таблетки-дезодоранти, які надають тілу аромат троянди. А на початку 2015 року мають надійти до продажу таблетки від сивини. Існують також таблетки від зморшок і протикаріозні таблетки.

Тренд №5: З косметології до трихології

Зовсім нещодавно у індустрію розробки засобів по догляду за волоссям увірвалися слова, які раніше ми використовували тільки для косметології: філери, ботокс, гіалуронова кислота та інші. Філери з гіаулороновою кислотою стали використовувати для наповнення структури волосся. На ринку з'являється дедалі більше подібних засобів - від тих, які просто стимулюють кровообіг у шкірі голови, до речовин, які потрапляючи до цибулини волосини, тверднуть там і не дають їй випасти (щось на зразок ботокса для волосся).

Тренд №6: Космоджетизація

Комп'ютерні технології розширюють можливості й у індустрії краси. Онлайн-навчання, тестування, вебінари стали зараз доступні для всіх. З'являється дедалі більше додатків для використання косметики, розумні дзеркала, проектори макіяжу на шкіру. Стає дедалі більше гаджетів для вмивання та очищення шкіри, аналізаторів стану шкіри, 3D-принтерів, які друкують косметику.

Тренд №7: Do It Yourself

На сьогодні багато косметологічних процедур можна проводити вдома. Професійні апарати починають виробляти у спрощених версіях. Уже почали випускатися міні-версії LED-ламп для нанесення гель-лаків у домашніх умовах. Крім того, самі лаки тепер випускаються у форматах 3 в 1 та 5 в 1, що дозволяє використовувати тільки один вид покриття без «бази» і «фінішу». Існують також домашні апарати для лазерної та фотоепіляції.

Ще рік тому було практично неможливо повторити фарбування «омбре» у домашніх умовах, а сьогодні майже у будь-якому магазині можна купити набір із фарби й спеціального пензлика для її нанесення.

Також хочеться згадати і про пластирі, які японки використовують для підтяжки повік. Тонка прозора смужка кріпиться на повіку і з часом надає їй нової форми.

Цій тенденції, звичайно, зовсім не радіють професіонали.

Тренд №8: Жити з алергією

Кількість алергіків стає дедалі більшою з кожним роком. Оскільки алергія не піддається лікуванню, виробники створюють засоби, що дозволяють повноцінно жити і з алергією.

Приміром, для людей з алергією на латекс випущені «підрукавиці» з гіпоалергенного бамбука. Зверху на них можна надягати звичайні латексні рукавички і працювати. Для майстрів манікюру, перукарів та інших людей, що працюють з алергенами, створені спеціальні назальні фільтри, які не пропускають шкідливі частинки до дихальних шляхів.

Також створюються речовини і таблетки, які блокують прояв алергічної реакції, якщо використовувати їх до взаємодії з алергеном.

Тренд №9: Медичний манікюр

Звісно, у манікюрі завжди все модно, що б це не було. Зараз набувають популярності лаки з приємним запахом, покриття для внутрішньої сторони нігтів.

Проте з'явилося у догляді за руками і нове поняття - медичний манікюр. Це комплексний підхід, який включає лікування, догляд та дизайн нігтів одночасно.

Тренд №10: «Роблені» обличчя відходять у минуле

Зараз модно виглядати природно і мати свій власний «секрет краси». Стає популярною безопераційна корекція традиційно операбельних частин тіла: зміна форми носа за допомогою філерів, уколи ботоксу для підтяжки вух, професійний пілінг для ліктів і колін. А стосовно пластики, то вона перейшла на нові «локації». Одна американська клініка займається корекцією ступень. Їх слоган: «Дизайнерські ступні для дизайнерських черевиків».

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme