Скільки Коломойський заплатить Маркевичу за фінал та власний піар

Після виїзної нічиєї з "Наполі" (1:1) "Дніпро" має гарні шанси на вихід у фінал Ліги Європи. Клуб може стати сильним інструментом для олігарха Ігоря Коломойського у піарі власного іміджу патріота-бандерівця перед імовірним стартом політичної кар'єри

Скільки Коломойський заплатить Маркевичу…

У Неаполі "Дніпро" здивував всю Україну. В першому півфіналі з одним із найсильніших клубів Італії та Європи українці показали дисципліну, змогли засушити гру та виправити власну помилку після пропущеного м'яча. Розчарували хіба Коноплянка, який зовсім не зміг загострити гру, захисник Лео Матос, роботу якого у захисті на фланзі частіше виконував той самий Коноплянка, а також голкіпер Бойко, що привіз гол, помилившись на виході. Інші футболісти відмінно грали у власних зонах, не давали майже нічогісінько створити зіркам "Наполі", таким як Хамшик та Ігуаін, біля власних воріт. По такій грі ми можемо говорити, що "Дніпро" доріс до фіналу Ліги Європи. І це не дивлячись на те, що гол у ворота "Наполі" Селезньов забивав з офсайду. Але, можливо, клуб не доріс до перемоги у єврокубку.

Вчора за команду без перебільшення вболівала вся Україна. Про це свідчать навіть соцмережі, де люди писали гарні слова на адресу клубу навіть з Криму. 

Для вболівальників важливий футбол, а от власнк "Дніпра" Ігор Коломойський має дивитися на ці речі значно ширше. Наразі його команда подарувала олігарху можливість закріпити у свідомості населення, переважно молоді, асоціацію з патріотом-бандерівцем, який створив український клуб, що прославляє рідну країну у Європі зусиллями власних хлопців під час війни.

Що згубило Ахметова


Рінат Ахметов, мабуть, один з перших олігархів, який зрозумів силу футболу. Донецький мільярдер, безперечно, закоханий у саму гру, але футбол та "Шахтар" зробили з нього відому людину. Футбол в Україні став політичним інструментом, який дарує власникам клубів популярність серед населення. Меньшість українців знали, наприклад, у 90-их роках, якими заводами володіє Ахметов. У більшості він асоціювався з донецьким "Шахтарем". І чим більшими ставали успіхи команди, тим швидше росла популярність олігарха. Українці починали дізнаватися про нього нові подробиці, але електорат, який любив футбол "гірників", голосував за людей Ахметова, що крутилися поряд з клубом та олігархом, на виборах.

У 2009 році "Шахтар" виграв Кубок УЄФА (сучасна Ліга Європи). Але вибуху популярності "гірників" в країні не сталося. У той час, як і в нинішній, донецький "Шахтар" складався переважно з легіонерів. Через це у великої частини населення він асоціювався з іноземним клубом. Позначилося на цьому і протистояння донецьких олігархів з іншими, яке вже розділяло країну у ті роки. Також "Шахтар" асоціювався з Віктором Януковичем, імідж якого був далеким від ідеального.

Козир Коломойського


Вже понад 10 років "Дніпро" в українців асоціюється з "національним продуктом". Більшість людей закриває очі на те, що в команді є легіонери (11 гравців, не враховуючи втікача Ежидіо). Головне для них - представництво футболістів у національній збірній та український тренер. Цей імідж створювався роками і він є головним козирем в руках Коломойського. 

Олігарх, якого в майбутньому велика частина експертів бачить сильним гравцем в українській політиці, цілком може опиратися на імідж, який зараз "Дніпро" створює для нього серед населення, переважно в молоді, яка ще мало розуміється на політичних інтригах та олігархічних війнах. Для них успіхи "Дніпра" відповідають на питання хороший Коломойський чи поганий. І це дає можливість олігарху зіграти на цих настроях, а політичним опонентам варто подумати, як створити навколо клубу негативні асоціації.

Щоправда, Коломойський наразі їх створює сам. Баталії навколо боргів із зарплатами, втеча футболістів, борги перед забудовником "Дніпро-Арени" - про все це кажуть не злі язики, а підтверджують в УЄФА.

Також дуже дивно, що перед півфіналом Ліги Європи в українських ЗМІ дійсно мало і сухо писали про успіх української команди. Це свідчить про те, що Коломойський не використовує у повну силу власну медіа-імперію. 

А для того, щоб тебе любили у політиці, як показує життя, потрібно створювати собі імідж, витрачаючи на це великі гроші. Тому зараз Коломойському варто подумати про те, щоб вчасно платити гроші футболістам та побалувати Маркевича з командою гарними преміальними за можливий вихід у фінал. Бажано, щоб цифру дізналися всі українці, які наразі говорять лише про бюджет "Дніпра", що за кулуарною інформацією становить близько $40 млн.

Больше новостей о событиях в Украине и мире на Depo.ua

Все новости на одном канале в Google News

Следите за новостями в Телеграм

Подписывайтесь на нашу страницу Facebook

deneme