Влада

Ярош створює новий "Правий сектор" на продаж

Без грошей жоден політичний проект в Україні неможливий. Тому Ярош вирішив спробувати розкрутити новий рух з розрахунком якомога швидше його продати

01 лютого 2016, 13:30

Ярош створює новий "Правий сектор" на продаж

Після того, як Дмитро Ярош двічі – у листопаді, а потім наприкінці грудня – повідомив про те, що він полишає "Правий сектор", в решті-решт екс-головний "правосек" повідомив ЗМІ про створення нового суспільно-політичного руху. Назва нового проекту не дуже оригінальна - "Національний Рух Дмитра Яроша". Наявність у назві прізвища майбутнього лідера – не випадковість. Саме за допомогою використання такого бренду як власне прізвище, Ярош і розраховує "злетіти".

"Хлопці попросили, щоб зараз, на стадії становлення, була прив'язка до мого імені. Тобто "Національний Рух Дмитра Яроша". Але це поки що лише робоча назва… Ми хочемо об'єднати людей, які ще не були в політиці, які є патріотами, але вони не обов'язково націоналісти, як було в "Правому секторі". Хочемо об'єднати патріотично налаштованих націоналістів, націонал-демократів, лібералів та інших. Сильну правоцентристську структуру створити можна і потрібно. Нам потрібно створити рух, що об'єднав би людей різних ідеологічних поглядів", - розповів Ярош у програмному інтерв’ю одному зі ЗМІ.

Цікаво відреагував Ярош на питання про фінансування, зазначивши, що не бачив Ігоря Коломойського "півтора року", не давши прямої відповіді на питання, чи дає той гроші новому руху. Лише зазначив, що гроші виділялися з фонду Корбана на техніку та інші речі для ведення військових дій у зоні АТО.

Якщо говорити про гроші, то Ярош заявив, що розраховує на те, що його новій партії надасть фінансову допомогу малий і середній бізнес. Втім, схоже на те, що грошей на проекти насправді нема. А тому Ярош і розраховує лише на те, що зможе продати бренд, а там вже з новими спонсорами можна буде розгорнути бурхливу діяльність.

Що таке правоцентризм по-ярошовські? Скоріш за все, це нова "Свобода". Більш ліберальний майданчик Ярошу не вдасться створити навіть при всьому бажанні. Вочевидь, що на першому етапі "розкрутки" може бути використано бренд "ПС". Все ж таки у нього достатньо високий позитивний рейтинг. Щоправда, й антирейтинг у "правосеків" теж чималий. Тому тут ще варто подумати, чи варто використовувати старі політичні проекти для рекламування…

Втім, не варто виключати ймовірність сценарію, коли Ярош все ж таки не зможе знайти гроші. Адже зараз небагато хто з серйозних бізнесменів-олігархів (скільки б Ярош не говорив про те, що фінансувати проект буде малий та середній бізнес) ризикне вкладати кошти у проект, який може на виході стати пустушкою. В такому разі Ярош – не так давно страшний та жахливий, а нині підзабутий всіма ризикує повернутися до "Тризубу" - проекту, який буде орієнтуватися на невеличкий прошарок маргінесу, і про який згадуватимуть лише у контексті – "так це ж та організація, яку очолює Ярош"…

Більше новин про політичне життя України читайте на Depo.Влада

Loading...
Loading...