Влада

На Луганщині бойовики залишили мешканців без українських каналів

Ватажки терористичного угрупування «Луганська народна республіка» обмежили мовлення деяких українських телеканалів

12 березня 2015, 12:12

Відповідну постанову видала т.зв. «Рада міністрів ЛНР», передає depo.ua.

До числа каналів, чиє мовлення обмежуватиметься, увійшли 23 українські (зокрема, «1 + 1», «Інтер», «2 + 2», «Перший національний») та російський опозиційний канал «Дождь».

Обмеження зроблене ватажками «ЛНР» «з метою забезпечення національних інтересів Луганської народної республіки».

У документі наголошується, що дані у передачах «деяких іноземних засобів масової інформації спрямовані на пропаганду війни та завдають шкоди національній безпеці республіки».

У постанові також йдеться про те, що деякі канали транслюються на території «республіки» без ліцензії.

«Радмін ЛНР» зобов'язав операторів зв'язку, які здійснюють трансляцію (ретрансляцію) телеканалів, виключити їх з сітки мовлення.

Нагадаємо, наприкінці лютого Служба безпеки України внесла до списку тимчасово заборонених для акредитації при державних структурах України понад 100 російських засобів масової інформації.

Loading...
Loading...