Гроші

Українські продукти чекають на ринку e-commerce Китаю

В'ячеслав Лисенко, засновник компаній "Укр-Китай Коммуникейшин", "Укр-Китай Логістика", "Укр-Китай Інвестмент" і Катерина Безюк, менеджер з розвитку бізнесу на міжнародних ринках компанії Nova Poshta International розповіли про тенденції e-commerce ринку Китаю під час виставки-конгресу E-Export 2016

24 червня 2016, 12:20

Китайці досить незвичайні споживачі, з дуже своєрідною споживчої логікою. Але якщо її знати, то можна досягти успіху на цьому 4-трильйоном ринку» - розповідає В'ячеслав Лисенко.

За останні 5 років в Китаї обсяг галузі e-commerce виріс в 12 разів. «У 2015 році 29,1% зростання ВВП Піднебесної забезпечила електронна комерція. Цього року аналітики пророкують зростання сегмента ще на 34%, в 2017 - на 29%»- стверджує експерт.

Найбільш популярні майданчики – Tmall Global (44%), JD.com (15%), Amazon.cn (3%).

81% китайських споживачів в 2015 році користувалися послугами інтернет-магазинів, в 35% випадків це була купівля товарів з-за кордону.

За останні десять років китайські інтернет-користувачі освоїли торговельні майданчики більш ніж ста країн і регіонів. Явними лідерами є Японія, США і Південна Корея.

За першу половину 2016 року, жителі Китаю придбали понад два мільйони імпортних товарних одиниць, віддаючи перевагу товарам з національною специфікою. Більше половини всього онлайн імпорту припадає на парфумерію і засоби по догляду за шкірою.

Найбільш активну групу онлайн-покупців складають молоді китайські мами, а товари для майбутніх мам, дитяче харчування і товари для догляду за дітьми є лідерами в десятці найпопулярніших товарів, вироблених за кордоном.

Так само, для китайських споживачів дуже актуальні пропозиції в сфері продуктів харчування - 46% споживачів купують продукти харчування онлайн.

Окрему увагу спікери приділили питанню різниці менталітетів. При всій привабливості ринку Китаю, вести бізнес з місцевими підприємцями, не маючи особистих ділових зв'язків, досить складно. Справа не тільки в складності мови і відсутності звичних для українців каналів комунікацій - західне суспільство більш атомарному, а в Китаї особисті зв'язки відіграють першорядну роль.

За словами Катерини Безюк, NovaPoshta International активно працює над тим, щоб сервіс міжнародної доставки став таким же доступним, як доставка по Україні. У цьому ключі, крім послуги доставки за кордон, компанія вважає своєю місією просвітницьку роботу. "Разом з сервісом наші клієнти отримують консультаційні послуги - ми пояснюємо їм, що і як можна відправити, як оформити супровідні документи, які особливості роботи існують", - прокоментувала Безюк.

Більше економічних новин читайте на Depo.Гроші.

Loading...
Loading...