UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Європейські конкуренти SpaceX вийшли на ринок

Європейський аналог американської SpaceX, італійська компанія Avio здійснила первинне розміщення акцій на ринку

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Euronews.

Початкова ціна становила трохи менше 14 євро за акцію. У перші хвилини торгів вона виросла на 8%, а потім впала. Все ж, перший день Avio завершила у плюсі на 6,6%.

Компанія, що базується в Турині, займається тим, що запускає невеликі супутники на низьку орбіту. Виконавчий директор Avio Джуліо Ранцо пояснює: вдався до IPO, щоб залучити кошти, необхідні для розширення бізнесу.

"Наше життя на Землі все більше і більше залежить від сервісів, які надходять з космосу. Всі користуються мобільними телефонами, GPS, зранку цікавляться, якою буде погода – згідно з фотографіями атмосфери, знятими супутниками. Це все лише невелика частина того, що з‘явиться у нас в недалекому майбутньому. Через 2-3 роки ми будемо отримувати інтернет-сигнал напряму з космосу. Більше не знадобиться wifi чи інші традиційні технології під‘єднання до інтернету. Інтернет буде в найвіддаленіших куточках земної кулі, посеред пустелі, в глибині океану. І звісно, у нас будуть кращі світлини з космосу, кращої роздільної здатності зі швидшою швидкістю оновлення. Це дозволить нам краще спостерігати за еволюцією планети," – розповів про перспективи Ранцо.

У наступні 4 роки компанія планує запустити понад 2 з половиною тисячі супутників – вдвічі більше, ніж за попередні 5 років. Окрім того, Avio співпрацює з Європейським космічним агентством – вона розробляти та здійснювати запуски ракет Аrianа та Vega. Щорічний прибуток компанії складає 280 мільйонів євро.

Нагадаємо, що SpaceX 31 березня вперше в історії успішно посадила ракету після повторного використання.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme