UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Pepsico видаляє всю рекламу, яка викликала обурення в соцмережах

Корпорація Pepsico видалить всі рекламні матеріали за участю моделі Кендалл Дженнер, які викликали хвилю обурення в соціальних мережах

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на Reuters.

У рекламному ролику напою 21-річна Дженнер, молодша сестра зірки американських реаліті-шоу Кім Кардашьян, залишає фотосесію, щоб приєднатися до учасників протестного руху за громадянські права. Потім модель закликає до примирення вартових правопорядку, простягаючи їм баночку напою Pepsi в якості демонстрації своїх добрих намірів.

Багато глядачів розкритикували сюжет ролика, побачивши в ньому зневажливе ставлення до діяльності чорношкірих активістів руху Black Lives Matter. Критики реклами в соцмережах залишали іронічні і пародійні повідомлення, в яких фігурувала банка Pepsi.

"Pepsi намагалася запустити глобальне послання, яке закликає до єдності, миру і взаєморозуміння. Очевидно, що ми помилилися. Ми приносимо свої вибачення", - цитує Reuters заяву компанії. У корпорації додали, що видаляють скандальний ролик з відеосервісів і згортають його просування.

Нагадаємо, що в Україні проти Pepsi порушили кримінальну справу за "російський" Крим.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme