UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Рахівщина змінила логотип - у старому побачили знаки сатанизму

У Рахівському районі провели новий конкурс на туристичний логотип, бо минулий мав "прихований підтекст"

Рахівщина змінила логотип - у старому по…

Рівно рік тому в Рахівському районі було проведено конкурс на кращий туристичний логотип, пише Depo.Закарпаття з посиланням на "ПроЗак".

Участь у конкурсі брали шість проектів. У півфінал, де за найкращі пропозиції голосували усі бажаючі, вийшли три з них. Найкращий проект обрала спеціальна робоча група. На логотипі - перевернутий хрест, з якого починається символічне зображення гори та напис "Рахівщина туристична" і гасло "У центрі життя".

a19445c-840

Однак обрання саме цього логотипу викликало великий резонанс. Багато хто стверджував, що цей логотип виконаний в стилі дизайну 80-х. Багато критики також було через те, що в основі логотипу обеліск з Центру Європи, який знаходиться в Рахівському районі. Цей обеліск нагадує символ сатанизму - перевернутий хрест.

Влада Рахівщини вирішила оголосити новий конкурс. Відкрите голосування тривало до грудня минулого року, а на початку лютого 2017 оголосили переможця.

Тепер бренд Рахівщини стане уособлювати мозаїчний символ з підписом "Бути сердцем Європи". В концепції пояснюється, що надихало автора: географічний центр Європи, літера "Р" як ідентифікатор і ромбічні орнаменти гуцульских килимів, що обумовили форму лого. На колір символу автора надихнула природа Карпат.

9c6fc6e-840-550

Всі новини Ужгорода та Закарпаття сьогодні читайте на Depo.ua

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme