UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Катастрофа МН17: Росія раптово закрила "своє небо" за 17 годин до трагедії

Росія раптово в ніч на 17 липня 2014 року заборонила польоти цивільної авіації в суміжному з Україною російському повітряному просторі до висоти понад 16 км (до ешелону FL530), що порівняно з максимальною висотою ураження ЗКР "Бук" (18  км)

Катастрофа МН17: Росія раптово закрила "…

Про це йдеться у звіті Ради з безпеки Нідерландів за 2015 рік, передає Depo.ua з посиланням на Forbes.

Тим часом Україна вводила заборони на польоти цивільної авіації: спочатку було не можна літати нижче півтора кілометри, потім (з 6 по 30 червня 2014 року) нижче ешелону FL260 (7925 метрів). 14 липня 2014 року Україна обмежує мінімальну висоту польоту транзитних цивільних судів над зоною АТО ешелоном FL320 (9754 метра).

Як повідомляла російська сторона, обмеження, що вводилися 16 липня, необхідні "для забезпечення безпеки польотів", а як причини вказуються "бойові дії на території України поблизу державного кордону Російської Федерації і факту стрілянини з території України в напрямку території Російської Федерації".

Чому РФ вирішила ввести такі обмеження саме 16 липня, незважаючи на те, що бойові дії на Донбасі велися вже кілька місяців, невідомо. Проте після цього вже через 17 годин 20 хвилин над суміжною з Росією територією України "Бук" збиває малайзійський "Боїнг" з пасажирами.

Коли під час розслідування Рада з безпеки Нідерландів запитала російську сторону про причини введення цих обмежень, то Росавіація відповіла, що це зроблено з метою "узгодження обмежувальних заходів з прилеглим повітряним простором України".

Але насправді ніякого узгодження не вийшло - Україна закрила повітряний простір до висоти 9454 метра (ешелон FL320), вище якого можна було літати, а Росія закрила зі свого боку кордону повітряний простір до набагато більшої висоти - 16150 метрів, що по суті було повною забороною на польоти цивільної авіації.

На запитання голландських експертів DSB про очевидний "конфлікті висот" двох заборон, тобто про причини введення Росією заборони вищої за українську, російська сторона нічого не відповіла.

Маршрут рейсу МН17 пролягав над зоною відповідальності Ростовського зонального центру, якому і було адресовано обмеження, що вступило напередодні опівночі, тому ростовський диспетчер знав, що при перетині державного кордону РФ малайзійський Boeing 777, слідуючи ешелоном FL330, вторгається в заборонену для польотів цивільної авіації зону російського повітряного простору, однак промовчав.

Нагадаємо, 6 липня 2017 року міністр безпеки та юстиції Нідерландів Стеф Блок заявив, що Росія не хоче співпрацювати у справі катастрофи МН17.

7 липня Україна та Нідерланди підписали двосторонню угоду про правову співпрацю щодо катастрофи малайзійського лайнера МН17.

Усі справи підозрюваних у катастрофі рейсу МН17 "Малайзійських авіаліній" на Донбасі розглядатимуть у Нідерландах згідно із законодавством країни.

Тим часом у Малайзії сподіваються, що підозрювані в катастрофі "Боїнга" Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17, стануть відомі до кінця року.

Довідка: "Боїнг-777" авіакомпанії Malaysia Airlines, що виконував рейс МН17 Амстердам (Нідерланди) – Куала-Лумпур (Малайзія), був збитий на Сході України 17 липня. На його борту перебували 298 осіб, всі вони загинули.

Нідерланди і Малайзія запропонували створити міжнародний трибунал у цій справі. Україна підтримала цю ідею. Єдиною країною, яка виступає категорично проти створення трибуналу, є Росія, хоча вона і звинувачує в катастрофі українських військових.

У жовтні 2015 року Міжнародне розслідування довело: "Боїнг" був уражений ракетою з установки "Бук", який транспортували з території Росії.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme