UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Twitter забанить рекламу державних ЗМІ

Інтернет-корпорація Twitter заявила, що заборонить рекламу державних ЗМІ

Про це повідомляє Depo.ua із посиланням на РИА "Новости".

"У майбутньому ми не будемо приймати рекламу від новинних медіакомпаній, які контролюються державою. Всі облікові записи, які це торкнеться, зможуть як і раніше використовувати Twitter для публічного спілкування, але не для реклами", – йдеться в заяві компанії.

"Ця політика не буде застосовуватися до організацій, які фінансуються платниками податків, в тому числі до незалежних громадських каналів",- - йдеться в заяві.

Twitter не привів докладного обґрунтування, заявивши лише, що хоче "захистити здоровий дискурс і відкрите спілкування".

Визначаючи, яке ЗМІ є державним, Twitter буде брати до уваги такі фактори, як контроль над редакційним контентом, фінанси організації, вплив (або "втручання") на інші ЗМІ і журналістів, "політичний тиск або контроль над процесом виробництва і поширення" новин.

Критерії формуватимуть на основі оцінок з боку таких організацій, як "Репортери без кордонів", Freedom House, тижневик Economist, Комітет на захист журналістів і підрозділи ЮНЕСКО.

У державних ЗМІ буде 30 днів, щоб прибрати свою рекламу c платформи Twitter.

Нагадаємо, що з березня в ЄС тільки перевірені рекламодавці можуть розміщувати політичну рекламу в Twitter.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme