UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Штучний інтелект створюватиме парфуми

Компанія IBM Research спільно з виробником ароматизаторів Symrise представили Phylira — алгоритм, який підбирає нові комбінації ароматів для створення парфуму

Про це повідомляє Depo.ua з посиланням на сайт IBM.

Зараз алгоритм вже використовують для створення двох ароматів бразильської марки O Boticário: вони надійдуть у продаж в середині наступного року.

Створення нових ароматів, тому, — процес досить складний, що вимагає парфумерної майстерності і довгого пошуку нових композицій. Фахівці з IBM Research вирішили довірити це штучному інтелекту.

Створений ними алгоритм створює нові комбінації для кожної ноти аромату, шукає матеріали, які можуть замінити той чи інший аромат, і потім аналізує, наскільки приємною композиція буде для людського нюху і чи схожий аромат вже є на ринку парфумерію.

Компанія не розкриває подробиці про те, як саме влаштований їхній алгоритм і як він навчався: передбачається, що розробники використовували інформацію про оцінку людей певних комбінацій і дані про те, наскільки одне ефірне масло схоже за структурою і ароматом на інше — його замінник. Крім того, можна також припустити, що дослідники зібрали і базу даних вже існуючих ароматів.

Нагадаємо, першу картину "Портрет Едмона Беламі", створену штучним інтелектом, продали на аукціоні за 432,5 тисячі доларів.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme