UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Російська пропаганда в соцмережах зростає, - Рада Європи

Попри значну частку телевізійного контенту пропагандистського характеру, що поширюється у світі, спроб нарощування впливу російських Sputnik та Russia Today, існує тенденція до зменшення динамізму пропаганди на ТБ, натомість його зростання у соцмережах

Про це йдеться у новій доповіді Ради Європи "Боротьба з дезінформацією в глобальній медійній мережі", оприлюдненій 31 жовтня, передає Depo.ua з посиланням на "Укрінформ".

"Не тільки великі ЗМІ, такі як Sputnik та Russia Today... діють, але також начебто неважливі джерела, такі як веб-сайти, блоги та сторінки у Facebook. Тролі зосереджують свою діяльність не тільки для посилення повідомлень про дезінформацію, але і для знущання над тими, хто... досить сміливий, щоб протистояти їм", - йдеться у звіті.

Мережа поширення пропаганди діє з розмахом. До загальної системи, зокрема в Росії, входять і неурядові громадські організації (НГО), так само як НГО, створені державою, представники російського уряду та інші прокремлівські рупори в Європі, які присутні у всьому політичному спектрі від крайніх правих до крайніх лівих.

"Загалом буквально тисячі каналів використовуються для розповсюдження прокремлівської дезінформації, разом створюючи враження, здавалося б, незалежних джерел, що підтверджують повідомлення одне одного", - кажуть автори доповіді.

Документ містить 34 рекомендації для таких зацікавлених сторін, як технологічні компанії, національні уряди, ЗМІ, громадянське суспільство і міністерства освіти, покликані допомогти визначити відповідні стратегії боротьби з пропагандою.

Нагадаємо, 6 вересня директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що протягом двох років пов'язані з Росією акаунти купували рекламу в соцмережі, яка носила політичний характер.

Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тис. Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

21 вересня стало відомо, що Facebook вирішив повністю співпрацювати із федеральною владою і передасть в Конгрес дані про куплену за російські гроші рекламу на виборах-2016.

Facebook виявив також створення фейкових акаунтів з Росії для поширення в соцмережі політреклами під час виборів президента США у 2016 році/

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme