UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Цукерберг оприлюднив нові правила реклами у Facebook

Facebook зобов'язав користувачів розкривати дані про замовників політичної реклами, що публікується в соцмережі

Про це повідомив засновник і керівник соцмережі Марк Цукерберг, передає Depo.ua.

"Коли хтось оплачує політичну рекламу на телебаченні чи інших засобах масової інформації, вони зобов'язані за законом розкривати, хто платив за неї. Тепер ми привносимо в Facebook ще більш високий рівень прозорості", - написав Цукерберг.

Згідно з новими правилами, кожен рекламний запис, не тільки політичний, в соцмережі буде в обов'язковому порядку супроводжуватися інформацією про спонсора.

Тепер всі зможуть бачити, хто публікував рекламу, скільки заплатив, а також відстежувати попередні рекламні повідомлення цих користувачів.

"Стосовно політичних рекламодавців, ми працюємо над інструментом, який дозволить вам досліджувати архів оголошень, які вони запускали в минулому. Ви також зможете дізнатися, скільки заплатив рекламодавець, тип людей, які бачили оголошення і кількість показів", - повідомив засновник соцмережі.

"Наша мета - повністю розгорнути це в США перед проведенням проміжних виборів у 2018 році", - додав він.

Замовники політичної реклами в соцмережі повинні будуть вказувати більше інформації про себе. Зробивши це одного разу, їх реклама отримає мітку політичної і вони повинні будуть розкрити дані про те, хто оплатив її.

Цукреберг також повідомив, що компанія залучить тисячі людей для спостереження і почне застосовувати самонавчальне ПО для виявлення політичної реклами, як це робиться зі спамом.

Компанія також планує співпрацювати з іншими технологічними компаніями для обміну інформацією про загрози.

"Це не зупинить всіх зловмисників, але це один з багатьох важливих кроків вперед, і у нас буде ще, що розповісти найближчим часом", - написав Цукерберг.

Нагадаємо, 6 вересня директор служби безпеки Facebook Алекс Стамос заявив, що протягом двох років пов'язані з Росією акаунти купували рекламу в соцмережі, яка носила політичний характер.

Представники Facebook повідомили, що вони простежили продаж реклами на загальну суму $100 тис. Було виявлено, що 3300 рекламних оголошень мали сліди, які вели саме до російської компанії.

21 вересня стало відомо, що Facebook вирішив повністю співпрацювати із федеральною владою і передати в Конгрес дані про куплену за російські гроші рекламу на виборах-2016.

Facebook виявив також створення фейкових акаунтів з Росії для поширення в соцмережі політреклами під час виборів президента США у 2016 році

Також Facebook має намір збільшити штат працівників для контролю за рекламою, яка розміщується в соціальній мережі.

Facebook і Twitter погодилися також взяти участь у слуханнях комітету з розвідки Сенату США про втручання Росії у американські президентські вибори 2016 року.

Довідка: Спецслужби США звинувачують Росію в кібератаках, в тому числі і в зломі серверів штатів під час передвиборної кампанії в Америці. На їхню думку, метою подібних кібератак було бажання допомогти Дональду Трампу перемогти в президентських перегонах.

У свою чергу, Трамп називав такі звинувачення перебільшеними. Однак пізніше він визнав, що Росія могла втрутитися в президентські вибори США в 2016 році.

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme