UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

У МАУ повідомили про "системну помилку" після інформації про катастрофу літака

Довідкова служба авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) перестала відповідати на дзвінки після повідомлення про аварію її пасажирського лайнера Boeing-737 після вильоту з Тегерана

Про це передає Depo.ua з посиланням на росЗМІ.

"Приносимо свої вибачення, виникла системна помилка. Передзвоніть, будь ласка, пізніше", – таку інформацію озвучив автовідповідач після спроби журналістів додзвонитися в довідкову службу авіакомпанії.

Водночас трохи раніше, вже після надходження інформації про катастрофу лайнера в Тегерані, довідкова служба МАУ відповідала на дзвінки. Зокрема, її представник заявляв представника ЗМІ, що авіакомпанія не володіє інформацією про авіакатастрофу.

При цьому на табло київського аерпорт Бориспіль рейс "Міжнародних авіаліній України" PS 752 з Тегерана продовжує залишатися в розділі "Приліт" в статусі "Очікується о 08:10".

Нагадаємо, 8 січня український літак зі 180 пасажирами на борту розбився біля іранського аеропорту Імама Хомейні з технічних причин

За даними ЗМІ, внаслідок катастрофи українського літака в Ірані загинули всі, хто був на борту лайнера

Літак МАУ, що розбився в Ірані, мав прилетіти до Києва о 8:10.

Президент Володимир Зеленський відреагував на страшну авіакатастрофу з українцями, яка сталася сьогодні, 8 січня, вранці у Тегерані.

 

Читайте також: В Ірані розбився український пасажирський літак (ХРОНІКА)

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Головна

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

data-matched-content-rows-num=1 data-matched-content-columns-num=4 data-matched-content-ui-type="image_stacked"