UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

ЦВК виділила партіям час на агітацію на Суспільному

Для проведення передвиборної агітації на дострокових виборах до ВР політичні партії отримають по 60 хвилин на каналі Суспільного телебачення і на загальнонаціональному каналі Суспільного радіо

Таке рішення ухвалила Центральна виборча комісія, повідомляє Depo.ua з посиланням на Укрінформ.

Час надаватиметься у два етапи, рівними частинами, по 30 хвилин.

Також ЦВК запропонувала Міністерству фінансів передбачити у проекті Державного бюджету України на 2020 рік Центральної виборчої комісії нову бюджетну програму "Відшкодування витрат політичних партій, пов'язаних з фінансуванням їхньої передвиборної агітації на виборах народних депутатів України".

ЦВК пропонує Мінфіну передбачити видатки за цією програмою у сумі 2 млрд 253 млн 420 тис. гривень.

Крім того ЦВК зареєструвала ще 32 офіційних спостерігачів від міжнародних організацій на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року. 19 – від Світового Конґресу Українців, 13 – від Українського Конґресового Комітету Америки.

Таким чином, станом на 2 липня зареєстровано 313 офіційних спостерігачів на позачергових виборах народних депутатів України 21 липня 2019 року.

Нагадаємо, 21 травня Зеленський опублікував указ про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України та призначення позачергових виборів.

24 травня в Україні розпочався виборчий процес дострокових виборів до Верховної Ради.

На позачергові вибори планують витратити майже 2 млрд

Читайте також: Тепер ще й Винник: Яким політичним партіям дісталося найбільше зірок

Більше новин про події в Україні та світі на Depo.ua
 

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme