Сотні звернень: На що найбільше скаржаться українці при порушенні мовного закону у сфері послуг
Уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь підбив підсумки перших днів дії норм законодавства щодо функціонування української мови у сфері обслуговування. Він розповів, на що найбільше громадяни скаржилися під час обслуговування у громадських закладах
Про це пише Depo.ua, посилаючись на коментар Креміня в ефірі каналу "Україна 24".
За його словами, протягом перших двох днів набрання чинності статті закону про мову секретаріат омбудсмена отримав близько сотні звернень – частина з них буде оформлена як скарги для подальшого реагування.
"Переважно вони стосуються в тому числі контенту окремих інтернет-сайтів, реклами, вивісок. Була скарга, що хтось із керівництва ОСББ не хоче спілкуватися з жителями конкретного будинку. З кожним випадком ми будемо розбиратися і з'ясовувати, відправляти свої рекомендації. А щодо злісних порушників ми будемо діяти рішуче", – сказав він.
Кремінь додав, що тепер кожен громадянин України має право отримувати інформацію українською мовою.
"І мене ображає, коли громадяни України саботують виконання мовного закону, коли деякі з "політичних туристів" знаходять тисячу й один спосіб обійти закон. Це неприйнятно, нецивілізовано і по-хамськи", – сказав мовний омбудсмен.
Нагадаємо, в Україні з 16 січня набрала чинності стаття мовного закону, яка передбачає перехід усієї сфери послуг на українську.
Раніше мовний омбудсмен розповів, хто складатиме іспит з української мови.
Читайте також: Обслуговування українською: Що зміниться
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада