Мінфін доопрацював і передав Раді проект бюджету-2019
Міністерство фінансів доопрацювало проект державного бюджету на 2019 рік до другого читання та скерувало до Верховної Ради
В документі враховано висновки бюджетного комітету Верховної Ради до поданого на перше читання проекту бюджету, передає Depo.ua з посиланням на прес-службу Мінфіну.
Мінфін формував проект бюджету 2019 на принципах збалансованості та реалістичності. Це означає, що розрахунок доходів бюджету здійснено на основі реалістичного макроекономічного прогнозу, тоді як у видатках враховані наявні боргові зобов'язання.
"Ми повинні забезпечити фіскальну стійкість з огляду на 417 млрд грн запланованих на 2019 рік виплат з обслуговування та погашення державних запозичень. При цьому головний фінансовий закон країни має відповідати запитам українців на соціальний захист, безпеку та оборону, а також враховувати впровадження важливих системних реформ. Проект бюджету збалансовує ці очікування", – зазначила в.о. міністра фінансів Оксана Маркарова.
Доходи проекту держбюджету на 2019 рік передбачено в сумі 1 026 131,8 млн грн, у тому числі доходи загального фонду – 928 507,9 млн грн та доходи спеціального фонду – 97 623,9 млн грн.
Видатки проекту держбюджету на 2019 рік передбачено у сумі 1 112 130,0 млн грн, у тому числі видатки загального фонду – 1 005 767,5 млн грн та видатки спеціального фонду – 106 362,4 млн гривень.
Граничний обсяг дефіциту Державного бюджету України визначено у сумі 89 989,3 млн грн, у тому числі граничний обсяг дефіциту загального фонду – 69 617,2 млн грн та граничний обсяг дефіциту спеціального фонду – 20 372,1 млн гривень.
Основними факторами, які вплинули на перегляд прогнозу доходів державного бюджету до ІІ читання є:
врахування позиції Бюджетних висновків щодо збільшення на 2 млрд грн перерахування Нацбанком коштів до держбюджету;
перегляд окремих доходів, зокрема податку на прибуток підприємств (збільшено на 2,9 млрд грн) за рахунок уточнених очікуваних надходжень податку у 2018 році, рентної плати за користування надрами для видобування природного газу (збільшено на 9 млрд грн) за рахунок збільшення ціни на газ для побутових споживачів та виробників теплової енергії та власних надходжень бюджетних установ (збільшено на 1,4 млрд грн);
відхилення ВРУ індексації ставок, визначених у абсолютних значеннях, у 2019 році (законопроект за
реєстраційним №9085 відхиллено та знято з розгляду) (-6,6 млрд грн);
прийняття в І читанні ВРУ нового ресурсного законопроекту за №9260 щодо змін до Податкового кодексу та деяких інших законодавчих актів щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів (+5,2 млрд грн);
врахування додаткового ресурсу у зв'язку з прийняттям ВРУ ЗУ "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів" (№ 8487) (+1 млрд грн);
врахування надходжень від іноземних суб'єктів господарювання та організацій за окремими договорами в обсязі 2,8 млрд грн із зарахуванням до спеціального фонду державного бюджету.
В доопрацьованому до другого читання проекті держбюджету повністю збережено пріоритети, які закладалися спочатку: оборона та безпека, соціальний захист, охорона здоров'я, освіта та розвиток інфраструктури.
Нагадаємо, 22 листопада Верховна Рада планує розглянути бюджетний та податковий кодекси, а також інші питання, які передують схваленню бюджету на 2019 рік.
Як відомо, 18 жовтня Рада ухвалила бюджет-2019 у першому читанні.
Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман заявив, що проект бюджету на 2019 рік має бути схвалений до 1 грудня.
Більше новин про події у світі читайте на Depo.Влада